marketing glossary

 0    20 fiszek    matprzyb
ściągnij mp3 drukuj graj sprawdź się
 
Pytanie Odpowiedź
towar sprzedawany po bardzo niskiej cenie w ograniczonym czasie
rozpocznij naukę
Loss leader
prezentacja sprzedażowa, którą przedstawia sprzedawca
rozpocznij naukę
Sales pitch
osoba, której zadaniem jest udawanie klienta w celu sprawdzenia jakości obsługi sklepu
rozpocznij naukę
Mystery shopper
krótki utwór muzyczny używany w reklamach
rozpocznij naukę
Jingle
osoba, która nie kupuje regularnie w danym sklepie
rozpocznij naukę
Casual customer
długa reklama telewizyjna, która zawiera dużo informacji i wydaje się normalnym programem
rozpocznij naukę
Infomercial
informacje o produkcie, które otrzymujemy od kogoś z naszego otoczenia
rozpocznij naukę
Word-of-mouth
reklama, która na początku nie ujawnia informacji o reklamowanym produkcie
rozpocznij naukę
Teaser ad
osoba, która jest potencjalnym klientem
rozpocznij naukę
Prospective buyer
osoba, która zaczyna nowy trend lub go propaguje
rozpocznij naukę
Trendsetter
klient, który zwraca uwagę na ceny
rozpocznij naukę
Price sensitive
mały papier reklamowy rozdawany na ulicy lub w sklepach
rozpocznij naukę
Flyer
badania marketingowe, w których zbierane są nowe informacje od klientów
rozpocznij naukę
Field research
kiedy znana osoba w reklamie mówi, jak dobry jest produkt lub usługa
rozpocznij naukę
Endorsement
słowo z jednej specjalistycznej dziedziny, które nagle staje się bardzo ważne
rozpocznij naukę
Buzzword
cyfrowe informacje wyświetlane na dużym ekranie i prezentowane publicznie
rozpocznij naukę
Digital signage
umiejętność przewidywania zmian w trendach kulturowych, modowych, rozrywkowych i stylu życia
rozpocznij naukę
Coolhunting
każda forma niekonwencjonalnej reklamy, która jest umieszczona na obiektach, na których nie spodziewamy się reklam, np. na bilecie kolejowym lub paragonie
rozpocznij naukę
Ambient advertising
kiedy temat lub wydarzenie jest relacjonowane w telewizji, radiu lub gazecie
rozpocznij naukę
Coverage
pora wieczorna, kiedy najwięcej ludzi ogląda telewizję.
rozpocznij naukę
Prime time

Musisz się zalogować, by móc napisać komentarz.