Pytanie |
Odpowiedź |
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
sposób w jaki dana firma sprzedaje produkt rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
przystosowanie, adaptacja do rynku rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
podział rynkowy(np. locak market, private market) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
szczegółowy opis produktu rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zachowanie klienta(firma chce utrzymać/zachować swoich klientów) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
grupa klientów/konsumentów rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wyobrażenia klientów o marce rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
analiza mocnych i słabych stron rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
analiza aspektów politycznych, ekonomicznych, społecznych, technologicznych rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
USP(unique selling point)
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rynek schyłkowy(podupada) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
firma, której udało się wybić na skalę światową rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Celem dzisiejszego porannego spotkania jest rozpocznij naukę
|
|
The purpose of the meeting this morning is to
|
|
|
To, co musimy dzisiaj osiągnąć, to rozpocznij naukę
|
|
What we need to achieve today is
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
To najlepszy pomysł, jaki słyszałem od dłuższego czasu. rozpocznij naukę
|
|
That's the best idea I've heard for a long time.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
That's an excellent suggestion.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Powiedz, co ci przyjdzie do głowy rozpocznij naukę
|
|
Say whatever comes to mind
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Na tym etapie chcemy poznać wszystkie Twoje pomysły, nawet jeśli uważasz je za szalone rozpocznij naukę
|
|
At this stage, we want all your ideas, however crazy you think they are
|
|
|
Tak, to dobry pomysł, ponieważ rozpocznij naukę
|
|
Yes, that's a good idea because
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Masz (absolutnie) rację, ponieważ rozpocznij naukę
|
|
You're (absolutely) right because
|
|
|