Pytanie |
Odpowiedź |
dokonać oceny jakości, rozmiaru, wartości itp. czegoś rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
uczynić coś prostszym i łatwiejszym rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
kiedy niewielka grupa bogatych, potężnych lub wykształconych ludzi uzyskuje przewagę w danej sytuacji rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
proces uważnego myślenia o temacie lub idei, bez pozwalania, aby uczucia lub opinie miały na ciebie wpływ rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
umiejętności dotyczące relacji międzyludzkich rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zbiór informacji na określony temat rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
kopiowanie czyjegoś pomysłu rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
uczenie się czegoś po to, żeby móc to powtórzyć z pamięci, a nie po to, żeby to zrozumieć rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
uczyć się we własnym tempie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
podążanie za zwyczajami lub sposobami nauczania, które przetrwały długi czas rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
prawo kraju lub grupy ludzi do samodzielnego rządzenia się rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
iść / myśleć równolegle z rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
to get control or influence rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wywołać uczucie lub emocję u kogoś/grupy rozpocznij naukę
|
|
to rouse someone / a group
|
|
|
prosić kogoś o pieniądze, informacje lub pomoc rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
ktoś, kto rozpoczyna własną działalność gospodarczą, zwłaszcza gdy wiąże się to z ryzykiem rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
mała zmiana, która coś poprawia rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozwijać się lub zmieniać i stawać się bardziej zaawansowanymi rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
próbować coś znaleźć lub zdobyć rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
chęć odniesienia sukcesu lub władzy rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
w stanie sprawić, by ludzie zgodzili się coś zrobić/przekonujący rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
na podstawie domysłów, a nie informacji rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
przekonanie, że określone przedmioty lub wydarzenia przynoszą szczęście lub pecha/przesądny rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
pokazując, że kogoś lubisz lub kochasz/czuły rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
dokładnie zbadać szczegóły czegoś rozpocznij naukę
|
|
|
|
|