Moja lekcja

 0    54 fiszki    guest3062140
ściągnij mp3 drukuj graj sprawdź się
 
Pytanie język polski Odpowiedź język polski
Definiowanie pojęć wyłącznie przez użytek
rozpocznij naukę
ZNACZNY stopień NI
PSYCHOMETRYCZNY WSKAZNIK UMIARKOWANEJ NI
rozpocznij naukę
3 ODCHYLENIA STANDARDOWE
PRZYCZYNA FENYLOKETANII
rozpocznij naukę
dziedziczenie autosomalne recesywne, brak lub niedostateczny poziom aktywności enzymu PAH!!! DEFEKT!!!
B. czuły podtekst skali WISC-R
rozpocznij naukę
podobieństwa, arytmetyka, cyfry
ABAS HARRISON I OKLAND W ADAPTACJI OTREBSKIEGO
rozpocznij naukę
poznawczych (komunikacja), funkcjonowanie umiejętności poznawczych, kierowanie sobą
GLEBOKA NI PIAGET STADIUM
rozpocznij naukę
schemat zmysłowo -ruchowy
Koncepcja triady upośledzenia
rozpocznij naukę
UPOSLEDZONY UMYSL (CZYNNIKI BIOLOGICZNE) U. ZYCIE (CZ. SPOLECZNE,) U. JA (CZYNNIKI PsyCHOLOGICZNE)
SYNKRETYCZNE SPOSTRZEGANIE PRZEDMIOTÓW
rozpocznij naukę
ZNACZNY STOPIEŃ NI
NAGRADZANIE ZACHOWANIA ZBLIZAJACEGO SIE DO POŻĄDANEGO
rozpocznij naukę
METODA WZMOCNIEN - ZASADA PRZYBLIŻEŃ
TECHNIKA TIME OUT
rozpocznij naukę
ODEBRANIE DZIECKU W NASTĘPSTWIE ZŁEGO ZACHOWNAIA CZEGOS, CO MA DLA NIEGO WARTOSC LUB ODESLANIE W NUDNE MIEJSCE, ZIGNOROWANIE GO
ZDOLNOŚĆ DEFINIOWANIA POJĘĆ PRZEZ OPIS
rozpocznij naukę
UMIARKOWANY STOPIEN NI
INDYWIDUALNY PACJENT A SPOLECZNY
rozpocznij naukę
SPOLECZNY KONSUMENT
PSYCHOMETRYCZNY WSKAZNIK LEKKIEJ NI
rozpocznij naukę
DWA ODCHYLENIA STANDARDOWE
PRZYKŁAD FAKOMATOZY
rozpocznij naukę
STWARDNIENIE GUZOWATE, NERWIAKOWŁÓKNIAKOWATOŚĆ
MAŁO CZULY WISC-R
rozpocznij naukę
SŁOWNIK, BRAKI W OBRAZKACH, ROZUMIENIE, PORZADKOWANIE OBRAZÓW, UKŁADANKI
DIAGNOZA NI KRYTERIA
rozpocznij naukę
DEFICYT INTELEKTUALNY, DEFICYT W FUNKCJONOWANIU I PRZYSTOSOWANIU Z POCZĄTKIEM W OKRESIE ROZWOJOWYM
PIAGET KLINICZNA DIAGNOZA R. POZNAWCZEGO u LEKKA NI
rozpocznij naukę
SCHEMAT WYOBRAŻENIOWY OPERACYJNY (DYNAMICZNY)
POSTAĆ MOZAIKOWA Z. DOWNA LUB PATAU
rozpocznij naukę
NONDYSJUNKCJE W EMBRIOGENEZIE PO 1 PODZIALE KOMÓRKOWYM
KARA NEGATYWNA W WYGASZANIU NAWYKU PRZEKLINANIA
rozpocznij naukę
ODBIERANIE DZIECKU CZEGOS CO LUBI LUB POMIJANIE
NOWYCH CZYNNOŚCI UCZYMY Z WYKORZYSTANIEM TECHNIK
rozpocznij naukę
PODPOWIADANIA - FIZYCZNE GESTYKULACJE, WERBALNE
SUPEREGO
rozpocznij naukę
NIEDOROZWÓJ
STRUKTURA ID
rozpocznij naukę
ROZBUDOWANIE
STRUKTURA EGO
rozpocznij naukę
NIEDOSTATECZNY ROZWÓJ ZORGANIZOWANEJ STRUKTURY EGO
POJĘCIA WYŁĄCZNIE PRZEZ UŻYTEK
rozpocznij naukę
ZNACZNY STOPIEN NI
PERSONALIZACJA TO PRZECIWIEŃSTWO
rozpocznij naukę
UBEZWŁASNOWOLNIENIA
UMIARKOWANA NI PSYCHOMETRYCZNE
rozpocznij naukę
3 ODCHYLENIA STANDARDOWE
STWARDNIENIE GUZOWATE PRZYCZYNA
rozpocznij naukę
MUTACJA GENY TSC1 LUB TSC 2, NIEPRAWIDŁOWOŚCI GENOWE, FAKOMATOZA
ZACHOWANIA NISZCZYCIELSKIE I ANTYSPOŁECZNE
rozpocznij naukę
LEKKI STOPIEŃ NI
OBSESYJNO KOMPULSYWNE
rozpocznij naukę
UMIARKOWANY I ZNACZNY
METODA TERAPEUTYCZNA (JAKA?) UMOŻLIWIA ROZWÓJ PRZEDMIOTOWEGO JA CIELESNE GO (GDYZ)?
rozpocznij naukę
1. ROZWIJAJĄCA,. 2 - POMAGA W INTEGRACJI UMYSLU I CIALA ORAZ WPROWADZA HARMONIE MIĘDZY NIMI
LEKKA NI PIAGET POZNAWCZY
rozpocznij naukę
SCHEMAT WYOBRAŻENIOWY OPERACYJNY (dynamiczny)
ROZWOJ O. Z NI W PODEJŚCIU HUMANISTYCZNYM SKUTEK
rozpocznij naukę
NEGATYWNE DOŚWIADCZENIA ŻYCIOWE
DEFINIOWANIE POJĘĆ PRZEZ PODANIE CECHY NADRZĘDNEJ
rozpocznij naukę
LEKKA NI
PRZECIWIENSTWO MODELU MEDYCZNEGO
rozpocznij naukę
BIOPSYCHOSPOLECZNY
OMNIBUSOWY TEST
rozpocznij naukę
BADAJĄCY WSZYSTKIE ASPEKTY INTELIGENCJI
ZABURZENIA DEPRESYJNE U OSÓB Z GŁĘBOKA I ZNACZNA NI
rozpocznij naukę
AGRESJA I AUTOAGRESJA, WYLADOWANIA EMOCJONALNE (KRZYKI PISKI, WRZASKI) OBJAWY WEGETATYWNE I STEREOTYPIE
TERAPIA BEHAWIORALNA PODPOWIEDZI
rozpocznij naukę
FIZYCZNE WSKAZUJĄCE MODELUJĄCE SLOWNE LUB WIZUALNE
W GRUPIE OSOB Z NIZSZA NIZ PRZECIETNA INTELIGENCJA - SPECYFICZNE PODGRUPY
rozpocznij naukę
1. ZANIEDBYWANE PEDAGOGICZNIE, 2. Z DEFICYTAMI PERCJALNYMI, (WZROKOWO LUB SLUCHOWE PRZT IQ OK), 3. O POWOLNYM LECZ POPRAWNYM Przebiegu PROCESÓW INTELEKTUALNYCH. 4. Z NI LEKKA ZLE ZDIAGNOZOWANA
ROZWÓJ POZNAWCZY PIAGET ZNACZNA NI
rozpocznij naukę
SCHEMAT WYOBRAŻENIOWY PRZEDOPERACYJNY STATYCZNY
KRYTERIA DIAGNOZY NI
rozpocznij naukę
INTELEKTUALNY, SPOŁECZNY, CHRONOLOGICZNY
SPECYFICZNE OBJAWY DYSTYMII U O. Z NI
rozpocznij naukę
NASTRÓJ DEPRESYJNY, OBJAWY WEGETATYWNE, DOMINACJA STANOW LEKOWYCH, ZABURZENIA ZACHOWANIA
NORMA INTELEKTUALNA OKAZUJA OSOBY Z ((?) POD POSTACIĄ MPD ZAS GŁĘBSZY STOPIEŃ NI OBSERWUJEMY POD POSTACIĄ........ MPDZ
rozpocznij naukę
1. ATAKTYCZNA (MÓŻDŻKOWA) 2. SPASTYCZNA (TONICZNA) - GLEBSZY
FAKOMATOZA TO I PRZYKŁAD CHOROBY
rozpocznij naukę
ZMIANY W CENTRALNYM UKŁADZIE NERWOWYM I SKÓRZE PRZYKŁAD: STWARDNIENIE GUZOWATE I NERWIAKOWŁÓKNIAKOWATOŚĆ
PARADYGMAT PERSONALIZACJI UJAWNIA SIE... TERMINU:... ZAS PARADYGMAT MEDYCZNY SKLANIA SIE KU TERMINOWI
rozpocznij naukę
1. NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ INTELEKTUALNA 2. OLIGOFRENIA (MEDYCZNY)
O ILE W MODELU...1.... REHABILITACJA ZALEZY GLOWNIE OD AKCEPTACJI OSÓB Z NI W ŚRODOWISKU TO W MODELU...2.... ZA PODSTAWĘ REHABILITACJI UKSZTAŁTOWANIE ODPOWIEDNICH UMIEJĘTNOŚCI ADAPTACYJNYCH
rozpocznij naukę
1. społeczny 2 indywidualny
MODEL SPOŁECZNY
rozpocznij naukę
AKCEPTACJA OSÓB Z NI W ŚRODOWISKU
MODEL INDYWIDUALNY
rozpocznij naukę
UKSZTAŁTOWANIE ODPOWIEDNICH UMIEJĘTNOŚCI ADAPTACYJNYCH
DOROSŁE OSOBY Z UMIARKOWANYM STOPNIEM NI PRZEWYŻSZAJĄ OSOBY ZE ZNACZNYM NI W Z ZAKRESIE KLASYFIKACJI PONIEWAZ 1........ ALE NIE OSIĄGAJĄ UMIEJĘTNOŚCI OSOB Z LEKKA NI W ZAKRESIE KLASYFIKACJI...
rozpocznij naukę
1. OSIĄGAJĄ STOPIEŃ WYOBRAŻEŃ PRZEDOPERACYJNYCH - KLASYFIKACA JEDNOASPEKTOWA. 2. OPERACJI KONKRETNYCH -DWUASPEKTOWA
PROCESY PSYCHICZNE ZGODNIE Z LOKALIZACJA TEORII MÓZGU ZALEZA OD 1. ZAS ZGODNIE Z ALKOHOLIZACYJNA 2
rozpocznij naukę
1 PERCEPCJI, MOWY, MOTORYKI. 2. pamięć, myślenie, uwaga
POSTAĆ MOZAIKOWA Z. DOWNA POLEGA NA TYM ZE DODATKOWY CHROMOSOM ZNAJDUJE SIE TYLKO...1 A W POZOSTAŁYCH WYSTĘPUJE
rozpocznij naukę
CZĘŚCI KOMÓREK, 2. prawidłowa lb chromosomów
ZGODNIE Z TEORIĄ UCZENIA SIE OSOBOWOSC NI
rozpocznij naukę
SZTYWNOŚĆ ZACHOWAŃ I MAŁA PODATNOSC NA ZMIANE
ZABURZENIA DEPRESYJNE U ZNACZNIE LUB GLEBOKIEJ NI
rozpocznij naukę
AGRESJA I AUTOAGRESJA WYLADOWANIA EMOCJONALNE OBJAWY WEGETATYWNE I STEREOTYPIE
STOPIEŃ LEKKI IQ
rozpocznij naukę
50-55 do 70
ZGODNIE Z TEORIA UPOŚLEDZENIA CZYNNIKIEM PSYCHOLOGICZNYM UPOŚLEDZAJĄCY ROZWOJ JEST
rozpocznij naukę
ZABURZONE POCZUCIE PODMIOTOWOŚCI I TOŻSAMOŚCI I AUTONOMII

Musisz się zalogować, by móc napisać komentarz.