| Pytanie | Odpowiedź | 
        
        |  rozpocznij naukę To zależy od języka ojczystego. |  |   Dat hangt van je moedertaal af. |  |  | 
|  rozpocznij naukę Omar pochodzi z Egiptu, a jego językiem ojczystym jest arabski. |  |   Omar komt uit Egypte, zijn moedertaal is Arabisch. |  |  | 
|  rozpocznij naukę Ale teraz brzmię tak negatywnie, a nie jest to mój cel. |  |   Maar nu klink ik zo negatief en dat is niet mijn bedoeling. |  |  | 
|  rozpocznij naukę Co jeszcze chcesz osiągnąć dzięki temu językowi, jaki jest Twój cel? |  |   Wat wil je nog meer met de taal bereiken, wat is je doel? |  |  | 
|  rozpocznij naukę Na przykład "eu" z "keuken" nie istnieje w języku arabskim. |  |   De ‘eu’ van ‘keuken’ bijvoorbeeld, die bestaat in het Arabisch niet. |  |  | 
|  rozpocznij naukę Ile czasu poświęcasz na pracę domową? |  |   Hoeveel tijd besteed je aan je huiswerk? |  |  | 
|  rozpocznij naukę Dla niego nauka holenderskiego jest łatwa, ponieważ niemiecki jest zbliżony do holenderskiego. |  |   Voor hem is Nederlands leren gemakkelijk, omdat het Duits dichtbij het Nederlands staat. |  |  | 
|  rozpocznij naukę Co jeszcze chcesz osiągnąć dzięki temu językowi, jaki jest Twój cel? |  |   Wat wil je nog meer met de taal bereiken, wat is je doel? |  |  | 
|  rozpocznij naukę Mógłbym tak wymieniać w nieskończoność. |  |   En zo kan ik nog wel even doorgaan. |  |  | 
|  rozpocznij naukę W moim mieszkaniu mieszka niemiecki student. |  |   In mijn flat woont een Duitse student. |  |  | 
|  rozpocznij naukę Dla niego niderlandzki jest łatwy, ponieważ niemiecki jest zbliżony do niderlandzkiego. |  |   Voor hem is Nederlands gemakkelijk, omdat het Duits dichtbij het Nederlands staat. |  |  | 
|  rozpocznij naukę A co z gramatyką języka niderlandzkiego? |  |   En hoe zit het dan met de grammatica van het Nederlands? |  |  | 
|  rozpocznij naukę Bas przeprowadza wywiad z Omarem na temat nauki holenderskiego. |  |   Bas heeft een interview met Omar over Nederlands leren. |  |  | 
|  rozpocznij naukę Czy są jakieś inne pozytywne wpływy? |  |   Zijn er nog meer positieve invloeden? |  |  | 
|  rozpocznij naukę Holendrzy naprawdę nie rozumieją, jeśli źle wymówisz jakiś dźwięk. |  |   Nederlanders begrijpen je echt niet als je een klank verkeerd uitspreekt. |  |  | 
|  rozpocznij naukę Dobry nauczyciel i dobra metoda nauczania nie wystarczą |  |   Een goede docent en een goede lesmethode zijn niet genoeg |  |  | 
|  rozpocznij naukę Omar pochodzi z Egiptu, a jego językiem ojczystym jest arabski. |  |   Omar komt uit Egypte, zijn moedertaal is Arabisch. |  |  | 
|  rozpocznij naukę Na przykład motywacja. Jak bardzo jesteś zmotywowany? |  |   Nou, motivatie bijvoorbeeld. Hoe gemotiveerd ben je? |  |  | 
|  rozpocznij naukę Ale teraz brzmię tak negatywnie i nie jest to moim zamiarem. |  |   Maar nu klink ik zo negatief en dat is niet mijn bedoeling. |  |  | 
|  rozpocznij naukę Zwłaszcza wymowa nowych, nieznanych dźwięków. |  |   Nou, vooral de uitspraak van nieuwe, onbekende klanken. |  |  | 
|  rozpocznij naukę Zdał egzamin państwowy w NT2, Program II. |  |   Hij heeft het Staatsexamen NT2, Programma II, gehaald. |  |  | 
|  rozpocznij naukę Musisz mieć kontakt z językiem poza zajęciami. |  |   Je moet taalcontact buiten de les hebben. |  |  | 
|  rozpocznij naukę Czasami słyszę, że wymowa niderlandzkiego jest bardzo trudna. |  |   Ik hoor weleens dat de uitspraak van het Nederlands erg lastig is. |  |  | 
|  rozpocznij naukę Holendrzy naprawdę cię nie rozumieją, jeśli źle wymówisz jakiś dźwięk. |  |   Nederlanders begrijpen je echt niet als je een klank verkeerd uitspreekt. |  |  | 
|  rozpocznij naukę Tak, to rzeczywiście zaleta. |  |   Jazeker, dat is een voordeel. |  |  |