przekaz reklamy

 0    18 fiszek    brak
ściągnij mp3 drukuj graj sprawdź się
 
Pytanie Odpowiedź
r. informacyjna
rozpocznij naukę
ma zwrócić uwagę klientów na korzyść jaka wynika z zakupu reklamowanego produktu
r. przypominająca
rozpocznij naukę
ma przypomnieć o istnieniu produktu i o jego wzmocnionych korzyściach
r wspierająca
rozpocznij naukę
stosowana pomocniczo przy ukierunkowaniu klienta na zakup produktu
r stabilizująca
rozpocznij naukę
,zagnieżdżająca, myśl o konieczności lub potrzebie kupna produktu
r wprowadzająca w błąd
rozpocznij naukę
swoją formą wprowadza w błąd odbiorców i z powodu swojej zasadniczej natury może wpłynąć na ich postępowanie oraz szkodzić konkurencji
r uciążliwa
rozpocznij naukę
ingeruje w strefę prywatności odbiorców w miejscach publicznych przez nagabywanie lub przesyłanie niezamowionych towarów
r społeczna
rozpocznij naukę
ma wywołać pożądane zmiany w zachowaniu i myśleniu społeczeństwa oraz wzbudzić w nim emocje
r ukryta
rozpocznij naukę
może nią być zachęcający do nabywania produktu przekaz który wywołuje wrażenie że nie jest reklamą lecz informacje o neutralną. reklama ta ma ukryć reklamowane treści na przykład zachętą do nabycia produktu
r podprogowa
rozpocznij naukę
informacje w postaci obrazów lub dźwięków które nie są świadomie postrzegane mające na celu ukierunkowanie naszych wyborów
lokowanie produktu
rozpocznij naukę
jest celową ekspozycją określonego produktu w przekazie za którą twórca otrzymuje wynagrodzenie. wykorzystywany w przekazach telewizyjnych wideo książka przedstawieniach
reklama odredakcyjna
rozpocznij naukę
to każę informację o charakterze reklamowym niewystarczające odróżniającą się od treści redakcyjnej prasy programu radiowego lub telewizyjnego (często nie ma na nią zgody)
r internetowa
rozpocznij naukę
strategia reklamowa wykorzystująca internet do pozyskiwania ruchu na stronie internetowej oraz do wyświetlania informacji odpowiednim osobom. najbardziej skuteczny
r display
rozpocznij naukę
to forma reklamy graficznej widoczna na komputerach i urządzeniach mobilnych. klikając w nią przekierowuje na stronę. może być statyczna lub animowana. ogromny zasięg
r natywna
rozpocznij naukę
stanowią alternatywne rozwiązanie dla tradycyjnych form reklamowych. są one spójnym elementem treści medialnej. przeciwnie do reklamy display nie wyróżnia się z tłumu
baner
rozpocznij naukę
to najstarsza forma reklamy w Internecie ma formę wydłużonego prostokąta umieszczony w górnej części serwisu. kliknięcie przenosi na stronę (468x60 px)
billboard, megabaner, superbaner
rozpocznij naukę
dostępnymi formami jest tradycyjny pływający rozwijany-następca tradycyjnego banera. poziomy wydłużony prostokąt. obecnie najbardziej popularny format reklamy. wyświetlany w górnej części serwisu
skyscraper
rozpocznij naukę
dostępnymi wersjami są tradycyjne pływające rozwijany-nazywany także banerem pionowym. zamieszczony z boku serwisu najczęściej po prawej. zaletą jest duża powierzchnia i kształt
box śródtekstowy rectangle
rozpocznij naukę
baner graficzny (300x250px) umieszczony centralnie na stronie wewnątrz treści prezentowanych produktów lub w sidebarze (pasek boczny). stosowane w portalach oraz na witrynach gdzie prezentowane są długie artykuły lub raporty

Musisz się zalogować, by móc napisać komentarz.