Pytanie |
Odpowiedź |
rozpocznij naukę
|
|
ma zwrócić uwagę klientów na korzyść jaka wynika z zakupu reklamowanego produktu
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
ma przypomnieć o istnieniu produktu i o jego wzmocnionych korzyściach
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
stosowana pomocniczo przy ukierunkowaniu klienta na zakup produktu
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
,zagnieżdżająca, myśl o konieczności lub potrzebie kupna produktu
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
swoją formą wprowadza w błąd odbiorców i z powodu swojej zasadniczej natury może wpłynąć na ich postępowanie oraz szkodzić konkurencji
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
ingeruje w strefę prywatności odbiorców w miejscach publicznych przez nagabywanie lub przesyłanie niezamowionych towarów
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
ma wywołać pożądane zmiany w zachowaniu i myśleniu społeczeństwa oraz wzbudzić w nim emocje
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
może nią być zachęcający do nabywania produktu przekaz który wywołuje wrażenie że nie jest reklamą lecz informacje o neutralną. reklama ta ma ukryć reklamowane treści na przykład zachętą do nabycia produktu
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
informacje w postaci obrazów lub dźwięków które nie są świadomie postrzegane mające na celu ukierunkowanie naszych wyborów
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
jest celową ekspozycją określonego produktu w przekazie za którą twórca otrzymuje wynagrodzenie. wykorzystywany w przekazach telewizyjnych wideo książka przedstawieniach
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
to każę informację o charakterze reklamowym niewystarczające odróżniającą się od treści redakcyjnej prasy programu radiowego lub telewizyjnego (często nie ma na nią zgody)
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
strategia reklamowa wykorzystująca internet do pozyskiwania ruchu na stronie internetowej oraz do wyświetlania informacji odpowiednim osobom. najbardziej skuteczny
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
to forma reklamy graficznej widoczna na komputerach i urządzeniach mobilnych. klikając w nią przekierowuje na stronę. może być statyczna lub animowana. ogromny zasięg
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
stanowią alternatywne rozwiązanie dla tradycyjnych form reklamowych. są one spójnym elementem treści medialnej. przeciwnie do reklamy display nie wyróżnia się z tłumu
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
to najstarsza forma reklamy w Internecie ma formę wydłużonego prostokąta umieszczony w górnej części serwisu. kliknięcie przenosi na stronę (468x60 px)
|
|
|
billboard, megabaner, superbaner rozpocznij naukę
|
|
dostępnymi formami jest tradycyjny pływający rozwijany-następca tradycyjnego banera. poziomy wydłużony prostokąt. obecnie najbardziej popularny format reklamy. wyświetlany w górnej części serwisu
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
dostępnymi wersjami są tradycyjne pływające rozwijany-nazywany także banerem pionowym. zamieszczony z boku serwisu najczęściej po prawej. zaletą jest duża powierzchnia i kształt
|
|
|
box śródtekstowy rectangle rozpocznij naukę
|
|
baner graficzny (300x250px) umieszczony centralnie na stronie wewnątrz treści prezentowanych produktów lub w sidebarze (pasek boczny). stosowane w portalach oraz na witrynach gdzie prezentowane są długie artykuły lub raporty
|
|
|