| Pytanie   | Odpowiedź   | 
        
        | rozpocznij naukę |  |   Nauka o metodach ustalania faktów przestępstwa, sposobu jego popełnienia, wykrywania sprawców i zapobiegania przestępstwom oraz innym ujemnym zjawiskom społecznym  |  |  | 
|  rozpocznij naukę technika kryminalistyczna  |  |   Środki, metody i sposoby wykorzystywania zdobyczy nauk technicznych, medycznych, przyrodniczych i innych oraz własnych kryminalistyki, głównie do badania informacji ich źródeł pochodzących chodzę dowodów rzeczowych i śladów  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |   Nauka zajmująca się opracowywaniem zasad celowych i efektownych działań w celu realizowania funkcji kryminalistyki  |  |  | 
|  rozpocznij naukę strategia kryminalistyczna  |  |   Dziedzina kryminalistyki, której zadaniem jest opracowywanie metod i środków do przewidywania oraz zwalczania przestępczości w przyszłości  |  |  | 
|  rozpocznij naukę naczelne zasady kryminalistyki 1-4  |  |   Zasada działania zgodnego z etyka zawodową, Zasada praworządności, zasada humanizmu, zasada prawdy materialnej (prawdy obiektywnej)  |  |  | 
|  rozpocznij naukę naczelne zasady jryminalistyki 5-9  |  |   zasada obiektywizmu, zasada szybkiego działania, Zasada dokładności w badaniach, poszukiwaniach i w działaniach, zasada celowości działania, zasada powszechności badań, poszukiwanie innych działań kryminalistycznych  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |   przestępca (w sprawie – osoba podejrzana) jest to osoba po zarzutach  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |   Wycinek przestrzeni lub pomieszczenia albo całe pomieszczenie w którym mogą się znajdować się ślady lub inne rzeczowe źródła informacji określonym zdarzeniu, jego przebiegu, osobach w nim uczestniczących oraz o ich roli w zdarzeniu  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |   Szczególne, charakterystyczne i z reguły powtarzalny taki sposób zachowania sprawcy, w którym odbijają się indywidualne cechy właściwości i możliwości człowieka, który w ten sposób stosuje  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |   rezultat procesów myślowych w postaci przypuszczenia, które jest alternatywną Próbą wyjaśnienia jakiegoś zdarzenia, jego przyczyny, okoliczności i przebiegu  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |   Co, gdzie, kiedy, w jaki sposób, dlaczego, jakimi środkami, kto  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |   Kto wiedział lub mógł wiedzieć, kto chciał lubił mógł chcieć, kto uzyskał lub mógł zyskać danego zdarzenia jakąkolwiek korzyść, kto obiektywnie mógł w danym czasie i miejscu po pełnić określone czyny, jaką osobowość mógł mieć sprawca Czynu  |  |  |