przekaz w reklamie

 0    8 fiszek    guest3131083
ściągnij mp3 drukuj graj sprawdź się
 
Pytanie język polski Odpowiedź język polski
etapy tworzenia
rozpocznij naukę
strategia komunikacji, opracowanie idei przewodniej, opracowanie konkretnej reklamy
charakterystyka
rozpocznij naukę
wyraża ideę reklamową, przekazuje komunikat
cechy przekazu
rozpocznij naukę
dopasowanie do odbiorców, zgodność z prawem i obyczajami, zrozumiałość, zwięzłość, atrakcyjnosc, zapamiętywalnosc, oryginalność, aktualność, sufestywnosc
budowa
rozpocznij naukę
określenie ... przekazu: treści, struktury, kształtu, źródła
model dagmar
rozpocznij naukę
defining, advertising, goals for meatured, advertising results
dagmar po polsku
rozpocznij naukę
nieświadomość, świadomość, zrozumienie, przekonanie, działanie
slogan
rozpocznij naukę
zdanie kojarzące się z daną marką, przyciąga uwagę i zwraca ja na korzysvj
cele haseł
rozpocznij naukę
przyciąganid uwagi, budowanie rozpoznawalności marki, podkreślenie korzyści, wyróżnienie ma tle konkurencji, wzbudzenie emocji

Musisz się zalogować, by móc napisać komentarz.