marketing bj

 0    12 fiszek    guest3137510
ściągnij mp3 drukuj graj sprawdź się
 
Pytanie język polski Odpowiedź język polski
etapy programu badań marketingowych
rozpocznij naukę
1. okreselwnie celu badań,2. Wybor metody i techniki,3. Zbieranie i opracowywanie informacji.,4. Analiza uzyskanych informacji oraz interpretacja wyników
Badania marketingowe
rozpocznij naukę
Zwykle na mniejszych grupach, reprezentują całą zbiorowość
W praktyce dóbr jednostek do grupy odbywa się na dwa sposoby:
rozpocznij naukę
1. dobr losowy jednostek do badań,2. nielosowych dóbr jednostek do badań
Istotnym zagadnieniem na jakie należy zwrócić uwagę przy prowadzeniu badań na podstawie pierwotnych źródeł informacji jest
rozpocznij naukę
określenie liczby jednostek, które będą uczestniczyły w badaniu.
1 wywiad-polega na
rozpocznij naukę
przeprowadzeniu rozmowy przez badacza z osobą badaną(respondenta). Rozmowa może mieć formę według wcześniej przygotowanych tematów
Wyróżnia się następujące techniki wywiadu:
rozpocznij naukę
a) wywiad bezpośredni b) wywiad telefoniczny
1 badania ankietowe polega na tym że
rozpocznij naukę
wszyscy respondenci uczestniczą w badaniu taki sam kwestionariusz ankiety i udzielają odpowiedzi na zamieszczone w nim pytania.
Typy badań ankietowych:
rozpocznij naukę
Ankiety rozsyłane pocztą Ankiety prasowe Ankiety internetowe Ankiety rozsyłane bezpośrednio respondentom Ankiety kombinowane pisemne i ustne
Etapy prowadzenia badań ankietowanych:
rozpocznij naukę
1. okreslienie celu badani 2. przygotowanie badań 3. wypelnianie kwestionariuszy przez respondentów 4. ocea uzyskanych odpowiedzi 5. koncowe sprawozdanie sporządzone przez ankietera, które powinno zawierać odpowiedzi na problem postawiony na samym początk
Kwestionariusz ankiety
rozpocznij naukę
zbior odpowiednio przygotowanych i uparzkowanych pytań które powinny ułatwić rozważenie określonego problemu.
Kwestionariusz składa się z następujących.
rozpocznij naukę
charakterystyka prowadząca(nazwa badania, nazwa instytucji, prowadzącej badanie próba skierowana do respondenta) 2. uzyskanie niezbędnych informacji na temat respondenta
...
rozpocznij naukę
3. informaxje niezbędne dla respondenta do udzielenia prawidłowej odpowiedzi np. w sposób wybrania właściwej odpowiedzi

Musisz się zalogować, by móc napisać komentarz.