Pytanie |
Odpowiedź |
W tej prezentacji chciałbym... rozpocznij naukę
|
|
What I'd like to do in this presenation is...
|
|
|
Najpierw przedstawię krótki przegląd... rozpocznij naukę
|
|
First, I'll give you a brief overview of...
|
|
|
Następnie chciałbym pokazać... rozpocznij naukę
|
|
After that, I'd like to show you...
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Nazywamy ten nowy system XYZ rozpocznij naukę
|
|
We call this new system XYZ
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
It is already being used in...
|
|
|
Cóż, to całkiem prosta koncepcja rozpocznij naukę
|
|
Well, it's a pretty simple concept
|
|
|
Istnieją dwie główne korzyści z używania XYZ rozpocznij naukę
|
|
There are two main benefits of using XYZ
|
|
|
Największą potencjalną korzyścią z XYZ jest... rozpocznij naukę
|
|
The biggest potential benefit of XYZ is...
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Inną główną zaletą XYZ jest... rozpocznij naukę
|
|
The other major advantage of XYZ is...
|
|
|
A oto kolejna wspaniała rzecz dotycząca XYZ... rozpocznij naukę
|
|
And here is another great thing about XYZ...
|
|
|
... w porównaniu do obecnego systemu, w którym... rozpocznij naukę
|
|
... in comparison to your current system where...
|
|
|
Jednakże, z... będzie/nie będzie w stanie rozpocznij naukę
|
|
However, with... it will/won't be able to
|
|
|
Podczas gdy ty mozesz/nie możesz rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Czy dźwięk jest w porządku? rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
OK, spójrzmy, co XYZ ma do zaoferowania rozpocznij naukę
|
|
OK, let's look at what XYZ has to offer
|
|
|
Teraz chciałbym przejść do... rozpocznij naukę
|
|
Now, I'd like to move on to...
|
|
|