MARKETING

 0    10 fiszek    guest3220529
ściągnij mp3 drukuj graj sprawdź się
 
Pytanie język polski Odpowiedź język polski
Promocja sprzedaży
rozpocznij naukę
Zestaw krótkookresowych bodźców ekonomicznych, które mają na celu pobudzenie sprzedaży
Przedsiębiorstwa
rozpocznij naukę
Rozdają potencjalnym klientom upominki, ubezpieczenia, dodatkowe programy turystyczne, organizują konkursy i loterie, stosują upusty
Cel promocji sprzedaży
rozpocznij naukę
Szybkie zwiększenie sprzedaży, atrakcyjności produktu, dodanie wyjątkowej korzyści dla nabywcy produktu
Public relations
rozpocznij naukę
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy lub produktu i kształtowanie jej dobrych stosunków z otoczeniem.
Targi
rozpocznij naukę
Ekspozycja produktów na arenie międzynarodowej/krajowej/lokalnej i sprzedaż. Podczas targów odbywają się wydarzenia targowe, konferencje i seminaria
Wystawy
rozpocznij naukę
Służą prezentacji ofert, a nie zawieraniu umów
Cechy targów turystycznych
rozpocznij naukę
Cykliczność, Kompleksowość, Reprezentatywność, Interaktywność, Wielofunkcyjność, Elitaryzm, Multimedialność (7)
Do największych i najważniejszych Targów Turystycznych w Europie należą:
rozpocznij naukę
1. Międzynarodowe Targi Turystyczne ITB w Berlinie. 2. [MTT] WTM w Londynie. 3. [MTT] FITUR w Madrycie
Marketing bezpośredni
rozpocznij naukę
Bezpośrednie komunikaty kierowane do wybranych klientów w celu uzyskania bezpośredniej reakcji. Łączy reklamę i sprzedaż.
M-Marketing
rozpocznij naukę
Komunikacja za pomocą telefonu komórkowego (SMSy, MMSy, EMSy). Te usługi zrobiły ogromną karierę.

Musisz się zalogować, by móc napisać komentarz.