Formy marketingu bezpośredniego

 0    6 fiszek    guest3220529
ściągnij mp3 drukuj graj sprawdź się
 
Pytanie język polski Odpowiedź język polski
Reklama pocztowa
rozpocznij naukę
komunikowanie się przedsiębiorstwa ze swoimi klientami za pośrednictwem poczty. Klient wybiera ofertę turystyczną z katalogów dostarczanych przez przedsiębiorstwo turystyczne, a następnie składa zamówienie listownie przez pocztę.
Telemarketing
rozpocznij naukę
technika kontaktowania się i sprzedaży z wykorzystaniem telefonu. Sprzedawca przekazuje telefonicznie klientowi informację o produkcie, klient zaś może od razu wyrazić swoją opinię i złożyć zamówienie
Marketing online
rozpocznij naukę
technika wykorzystująca do prezentacji i sprzedaży swoich produktów internet. Jest to najnowsza i najszbciej rozwijająca się forma marketingu bezpośredniego. Większość biur podróży posiada strony www, na których informuje potencjalnych klientów o...
Reklama z kuponem
rozpocznij naukę
umieszczona w gazecie lub czasopiśmie zachęca do złożenia zamówienia. Kupon ma zazwyczaj formę karty pocztowej, którą klient wypełnia i wrzuca do skrzynki pocztowej, nie ponosząc żadnych opłat. Ta forma marketingu bezpośredniego odnosi się do...
Marketing za pośrednictwem telewizji
rozpocznij naukę
(telezakupy) prezentowanie produktów podczas niektórych programów telewizyjnych, dających możliwość bezpośredniego złożenia zamówienia na reklamowany produkt lub uzyskania dodatkowych informacji
Sprzedaż w domu klienta
rozpocznij naukę
(akwizycja) poprzedzona szczegółową prezentacją produktu. Duża wygoda dla klienta, ale bardzo duże koszty przygotowania personelu do tej formy sprzedaży

Musisz się zalogować, by móc napisać komentarz.