Pytanie |
Odpowiedź |
rozpocznij naukę
|
|
skoncentrowany na młodzieży
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
skoncentrowany na dorosłych
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
muzyka łatwa do słuchania
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
poprzedzać, być na czele,
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
wersja surowa (np. bez efektów dźwiękowych)
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
instruować, dawać wskazówki
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
współpracować, nawiązywać kontakt
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
wiadomości z ostatniej chwili
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
główny temat, wiodąca historia
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
niezależny reporter, korespondent
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
mieć twarz do radia (o osobie, która nadaje się lepiej do pracy w radio niż do telewizji)
|
|
|
ARF - analogue radio frequency rozpocznij naukę
|
|
analogowa częśtotoliwość radia
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
cisza w eterze, brak nadawania
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
koniec rozmowy, zakończenie komunikacji
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
pozostać w kontakcie, być na bieżąco
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
włączyć, nasłuchiwać (np. radia)
|
|
|