Pytanie |
Odpowiedź |
piramida Maslowa - nizszego rzędu rozpocznij naukę
|
|
fizjologiczne bezpieczeństwa przynależności
|
|
|
piramida Maslowa potrzeby wyższego rzędu rozpocznij naukę
|
|
uznania i szacunku samorealizacji duchowe
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
co najmniej trzy osoby połączone bardziej bezpośrednimi więziami
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
nietrwałe skupisko ludzi na przykład w pociągu
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
ludzie wspólnie biorący udział w określonej dziedzinie życia społecznego na przykład uczniowie
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
zorganizowana ludność w określonego obszaru na przykład konkretnego kraju
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
określony światopogląd oraz zespół wartości której jednostka uznaje za ważne w swoim życiu
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
aby utrzymać porządek społeczny w społeczeństwo tworzy formalne i nieformalne normy społeczne
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
ze względu na liczebność wyróżniamy grupy małe i duze
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
ze względu na rodzaj więzi wyróżniamy grupę pierwotne i wtórne
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
polega na podporządkowaniu się obowiązującym regułom zachowania i myślenia
|
|
|
postawa nonkonformistyczna rozpocznij naukę
|
|
dany człowiek podchodzi krytycznie do norm grupowych i stara się samodzielnie ustalić
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
trwający całe życie proces w którym stopniowo Uczymy się funkcjonować wśród ludzi
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
odbywa się w dzieciństwie gdy człowiek zdobywa podstawowe umiejętności
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
przebiega w późniejszej fazie rozwoju
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
prokreacyjna socjalizacyjna opiekuńcza reprodukcyjna
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
gdy otoczenie społeczne trwale przypisuje jednostce negatywną cechę szczególnie taką która jest związana z jej dawnymi zachowaniami doświadczeniami
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
uogólnienia która polega na przypisaniu identycznych cech wszystkim ludziom przynależącym do określonej zbiorowości
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
wychwalanie określonych cech postaw czy poglądów
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
uznanie obcego punktu widzenia za słuszny
|
|
|
sposoby rozwiązywania konfliktów rozpocznij naukę
|
|
negocjacje mediacja arbitraż
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
szanowanie cudzych poglądów i uczuć oraz odmiennych kultur
|
|
|