Pytanie |
Odpowiedź |
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zmusić kogoś do zrobienia czegoś rozpocznij naukę
|
|
drive somebody to something
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zawiły, złożony, skomplikowany rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
udoskonalić (umiejętność), doprowadzić do perfekcji rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
przewodzić, przeprowadzać rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
poleganie na czymś/zaufanie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
be capable of (doing) something
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zdobywać/zyskiwać/doprowdzać do rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
przywoływać np. wspomnienia rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wzbudzający respekt, wzbudzający podziw (godny podziwu, chociaż czasami nieco st rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
keep somebody on tenterhooks
|
|
|
mieć bzika na punkcie czegoś rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
dwojaki, podwójny, dwukrotny rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
przez jakiś okres czasu (przez rok) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
pewny, przekonany o czymś rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
przypominać, być podobnym rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|