Pytanie |
Odpowiedź |
zdumiewający/nadzwyczajny rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zachęcający/ośmielający/dopingowy rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
utkwić w czyimś umyśle, utkwić w czyjejś pamięci rozpocznij naukę
|
|
to stick in sb's mind/memory
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
przekonujący, przekonywający rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
odwoływać się do emocji słuchaczy rozpocznij naukę
|
|
to appeal to the audience's emotions
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
kampania na rzecz czegoś, przeciwko czemuś rozpocznij naukę
|
|
the campaign for sth/ against sth
|
|
|
pamiętny, zapadający w pamięć rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
imponujący robiący, wrażenie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
dający do myślenia, skłaniający do refleksji rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
czarujący, uroczy, czarowny rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
podnieść publiczną świadomość na temat rozpocznij naukę
|
|
to raise public awareness of
|
|
|
wyrażać, odzwierciedlać wartości rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
bezużyteczny, nieprzydatny, bezcelowe rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
godne uwagi, interesujący rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Uważam że ta reklama spodobałaby się grupie docelowej rozpocznij naukę
|
|
I would expect the second advertisement to have the biggest impact
|
|
|
spodziewam się że druga reklama będzie miała najlepszy efekt rozpocznij naukę
|
|
I would expect the second advertisement to have the biggest impact
|
|
|
ta reklama zachęca do kupna produktu rozpocznij naukę
|
|
this advertisement encourages to buy this product
|
|
|
przekazuję więcej informacji o ... więc dlatego wybieram tę opcję rozpocznij naukę
|
|
it gives more information about... that's why I'd opt for this one
|
|
|
zawiera poważny przekaz dotyczący Przyjaźni /konsekwencji uzależnienia od rozpocznij naukę
|
|
it has a serious message about friendship/ consequence of... addiction
|
|
|
z mojego punktu widzenia jest to źle zaprojektowany i przesłanie jest nieczytelne/ niezrozumiałe rozpocznij naukę
|
|
from my point of view, it is poorly designed and the message isn't clear.
|
|
|
ta ulotka/ plakat najlepiej oddaje ideę kuchni świata rozpocznij naukę
|
|
this leaflet/poster best expresses the idea of cuisines of the world
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Wydaje mi się że ta reklama byłaby najbardziej skuteczna rozpocznij naukę
|
|
it seems to me that this advertisement would be the most effective
|
|
|
uważam że pierwsza reklama /ulotka /plakat ma największą szansę aby przyciągnąć klientów rozpocznij naukę
|
|
I think the first advertisement / leaflet / poster is most likely to attract customers
|
|
|