Pytania inżynier

 0    22 fiszki    CichyBorsuk
drukuj graj sprawdź się
 
Pytanie Odpowiedź
K1 Złożoność czasowa i pamięciowa algorytmów
rozpocznij naukę
K1
K2 Podstawowe struktury danych i algorytmy do ich przetwarzania
rozpocznij naukę
K2
K3 Nowoczesne platformy programowania obiektowego
rozpocznij naukę
K3
K4 Porównanie sieci LAN i WAN
rozpocznij naukę
K4
K5 Metody dostępu do medium transmisyjnego w lokalnych sieciach komputerowych
rozpocznij naukę
K5
K6 Infrastruktura klucza publicznego – architektura oraz sposoby wykorzystania
rozpocznij naukę
K6
K7 Podać różnice w implementacji obiektowości w kilku wybranych językach programowania
rozpocznij naukę
K7
K8 Modele danych stosowane w systemach informacyjnych
rozpocznij naukę
K8
K9 Pojęcie systemu wbudowanego, jego cechy oraz obszary zastosowań
rozpocznij naukę
K9
K10 Cykle życia oprogramowania (modele wytwarzania oprogramowania)
rozpocznij naukę
K10
K11 Zasady modelowania dla konstrukcji relacyjnych baz danych
rozpocznij naukę
K11
K12 Opis wybranej metodyki wytwarzania oprogramowania
rozpocznij naukę
K12
K13 Budowa systemów plików w systemach operacyjnych
rozpocznij naukę
K13
K14 Modele barw w grafice komputerowej
rozpocznij naukę
K14
K15 Poziomy testowania w cyklu życia oprogramowania
rozpocznij naukę
K15
K16 Klasy języków programowania na wybranych przykładach
rozpocznij naukę
K16
K17 Zasady budowy interfejsów użytkownika systemów informatycznych
rozpocznij naukę
K17
K18 Techniki komunikacji międzyprocesowej
rozpocznij naukę
K18
K19 Główne techniki zwiększania wydajności współczesnych procesorów
rozpocznij naukę
K19
K20 Charakterystyka modeli przetwarzania w Internecie
rozpocznij naukę
K20
K21 Rodzaje filtrów oraz ich zastosowanie w przetwarzaniu obrazów
rozpocznij naukę
K21
K22 Otwarte systemy agentowe: definicja, problemy konstrukcyjne i metody ich rozwiązywania
rozpocznij naukę
K22

Musisz się zalogować, by móc napisać komentarz.