Pytanie |
Odpowiedź |
największy z płatów kory mózgowej to rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
znajomość stolic państw jest zapisana w pamięci rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Elizabeth Loftus zajmuje się badaniem rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
bodźce jak na obrazku wykorzystywał w eksperymencie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
programy lojalnościowe konsumentów działają w oparciu o rozpocznij naukę
|
|
warunkowe instrumentalne, sprawcze
|
|
|
współczynnik korelacji przyjmuje wartości rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
psycholog bada wpływ pory dnia na wynik testu egzaminacyjnego (2 grupy: 1 pisze test rano, 2 wieczorem) pora dnia jest rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
lepsze pamiętanie zadań niedokończonych to efekt rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
niewerbalnym testem inteligencji
|
|
|
wesoła twarz wśród rozzłoszczonych była rozpoznawana rozpocznij naukę
|
|
wolniej niż rozzłoszczona wśród wesołych
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
określa współzależność zmiennych
|
|
|
eksperyment z nurkami na lądzie i pod wodą dotyczył rozpocznij naukę
|
|
wpływu kontekstu na zapamiętywanie
|
|
|
eksperyment z małym albertem rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
tworzenie się przesądów wyjaśniają prawa rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
fałszywa presupozycja była wykorzystywana w eksperymentach przez rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
jeśli słyszę dziś lepiej niż kilka lat temu to rozpocznij naukę
|
|
podwyższył mi się próg absolutny
|
|
|
dwa przykłady heurystyk to rozpocznij naukę
|
|
dekompozycja problemy, reprezentatywnośći
|
|
|
co to znaczy ze temperament odpowiada za cechy formalne zachowania rozpocznij naukę
|
|
temperament określa podstawowe cechy i struktury naszego zachowania, takie jak nasza reakcja emocjonalna, poziom aktywności, uwaga i zdolność do regulacji emocji.
|
|
|
istota warunkowania intrumentalnego rozpocznij naukę
|
|
nauka zachowań poprzez doświadczenie konsekwencji tych zachowań.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
to taka minimalna zmiana w bodźcu, którą osoba jest w stanie zauważyć jako nową lub odmienną od pierwotnej sytuacji.
|
|
|
co to jest heurystyka zakotwiczenia rozpocznij naukę
|
|
to skłonność do opierania się na pierwszej dostępnej informacji podczas podejmowania decyzji, nawet jeśli może być ona niepełna lub niewłaściwa.
|
|
|
w piramidzie potrzeb maslova rozpocznij naukę
|
|
wyróżniono dwa mechanizmy funkcjonowania potrzeb
|
|
|
programy lojalnościowe konsumentów działają w oparciu o rozpocznij naukę
|
|
działanie instrumentalne, sprawcze
|
|
|
Przedawkowanie narkotyku obserwowane przy przyjmowaniu narkotyku w nowym miejscu można wyjaśnić w oparciu o rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
elizabeth loftus zajmuje się badaniem rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
badanie nad konformizmem prowadził rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
opisz przykład heurystyki dostępności rozpocznij naukę
|
|
może być nadmierne przecenianie ryzyka katastrofy lotniczej po obejrzeniu filmu o takim zdarzeniu.
|
|
|
Zależności przyczynowo-skutkowe psycholodzy ustalają stosując w badaniach metodę rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
ktory z czterech klasycznych temperamentow cechuje stabilnosc emocjonalna i introwertyczna: rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Rozumowanie od ogółu do szczegółu to rozpocznij naukę
|
|
dedukcyjne (na odwrót indukcyjne)
|
|
|
prawo podobieństwa w postrzeganiu rozpocznij naukę
|
|
ludzie mają tendencję do grupowania podobnych elementów i traktowania ich jako spójne całości.
|
|
|
sylogizm to pojęcie dotyczące rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
przy wnioskowaniu o głębi posługujemy się wskaźnikiem, który nazywa się rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
łamigówka logiczna to przykład rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
prawo podobieństwa w postrzeganiu rozpocznij naukę
|
|
ludzie mają tendencję do grupowania podobnych elementów jako spójne całości lub wzorce.
|
|
|
pamięć rozumiana jako zdolność rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
scharakteryzuj i podaj przyklad konfliktu unikanie-unikanie rozpocznij naukę
|
|
osoba staje przed dwoma nieatrakcyjnymi opcjami, co prowadzi do chęci unikania podejmowania decyzji lub działania. Przykład: Student unika nauki do trudnego egzaminu oraz pisania pracy domowej na temat, który sprawia mu trudności.
|
|
|
podstawowe założenie równorzędnych modeli inteligencji mówi o rozpocznij naukę
|
|
istnieje wiele równorzędnych aspektów inteligencji, które nie można hierarchizować.
|
|
|
przykład dystraktora wewnętrznego czynności wewnętrznej to rozpocznij naukę
|
|
ból głowy podczas nauki do egzaminu
|
|
|