27. cechy usług

 0    11 fiszek    x_sloni_x
ściągnij mp3 drukuj graj sprawdź się
 
Pytanie język polski Odpowiedź język polski
cechy usług (1-7)
rozpocznij naukę
1) niewidoczność 2) niematerialność 3) nierozłączność 4) brak możliwości tworzenia i utrzymywania zapasów 5) trudności standaryzacji 6) Wysoka komplementarność 7) brak możliwości transportu usług
cechy usług (8-11)
rozpocznij naukę
8) duże znaczenie czynnika ludzkiego przy relatywnie niskiej roli kapitału rzeczowego w czasie świadczenia usługi 9) niemożność nabycia praw do usług 10) prawie nigdy niemożliwe do poprawienia 11) podlegają subiektywnej ocenie
1) niewidoczność
rozpocznij naukę
bardzo trudno uchwycić moment sprzedaży usługi
2) niematerialność
rozpocznij naukę
nie można ocenić usługi przed nabyciem
3) nierozłączność
rozpocznij naukę
świadczenie i konsumowanie w tym samym miejscu
4) brak możliwości tworzenia i utrzymywania zapasów
rozpocznij naukę
nie da się magazynować
5) trudność standaryzacji
rozpocznij naukę
różne osoby świadczą różne usługi
6) wysoka komplementarność
rozpocznij naukę
usługi wzajemnie się uzupełniają
7) duże znaczenie czynnika ludzkiego przy relatywnie niskiej roli kapitału rzeczowego w czasie świadczenia usługi
rozpocznij naukę
człowiek materializuje usługę
8) podlegają subiektywnej ocenie
rozpocznij naukę
jednemu się podoba, innemu nie
inne (3)
rozpocznij naukę
●brak możliwości transportu usług ●niemożność nabycia praw do usług ●prawie nigdy niemożliwe do poprawienia

Musisz się zalogować, by móc napisać komentarz.