Moja lekcja

 0    20 fiszek    agataa023
ściągnij mp3 drukuj graj sprawdź się
 
Pytanie język polski Odpowiedź język polski
marketing 4P
rozpocznij naukę
produkt, cena, miejsce, promocja
marketing 7p
rozpocznij naukę
produkt, cena, miejsce, promocja, proces, środowisko
4c
rozpocznij naukę
Wartość, koszt, udogodnienie, komunikacja (marketingowa)
Plan marketingowy
rozpocznij naukę
Stanowi część biznesplanu. Jest dokumentem obejmujacym okres co najmniej jednego roku, zwierajacym szczegółowe informacje o wprowadzeniu na rynek nowych produktów
Model APIC (4 etapy)
rozpocznij naukę
Analiza, planowanie, implementacja, kontrola
Otoczenie wewnętrzne
rozpocznij naukę
tworzą czynniki pozostające pod kontrolą przedsiębiorstwa. Są to np zasoby firmy, marketing, produkty, pracownicy. Do analizy użyjemy 5M
Mikrootoczenie
rozpocznij naukę
to klienci, dostawcy, konkurencja. Do analizy uzyjemy 5 sił portera
5M/5M+E
rozpocznij naukę
Ludzie, pieniądze, zasoby, maszyny, metody zarządcze + otoczenie
Macierz BCG
rozpocznij naukę
Boston consulting group, metoda ta pozwala na ocenę możliwości rozwojowych przedsiębiorstwa i określenie jego pozycji strategicznej. Dzieki zastosowaniu tej metody przedsiębiorstwo może ustalić, które towary powinny zostać wycofane z asortymentu...
Gwiazdy w macierzu bcg
rozpocznij naukę
produkty które zaczynają przynosić zyski
Dojne krowy macierz bcg
rozpocznij naukę
to z czego żyje firma
Znaki zapytania macierz bcg
rozpocznij naukę
Produkty, które dopiero wchodzą na rynek, duże nakłady i koszty
Psy macierz bcg
rozpocznij naukę
Produkty, które wycofujemy z rynku, wciaż przynoszą zysk, ale coraz mniejszy
!!! Wzrocowy układ asortymenu
rozpocznij naukę
krowy: 40-50% gwiazdy: 30% znaki?: 10% psy: 10/20%
Macierz GE (general electric)
rozpocznij naukę
umożliwia określenie kierunku rozwoju firmy prowadzącej zdywersyfikowaną działalność. Oznacza to, że dzięki rozkładowi produktów w macierzy potrafimy określić, w stosunku do których produktów zastosować strategie wzrostowe, do których podtrzymania,
a które wyeliminować
SMART
rozpocznij naukę
to sposób formułowania celów. Cel pownnien być: skonkretyzowany, mierzalny, osiągalny, istotny, terminowy
Implementacja
rozpocznij naukę
proces przekształcenia planów marketingowych w konkretne działania, który gwarantuje, że działania te będą przeprowadzone w sposób umożliwiający realizacje celów
Lead sprzedażowy
rozpocznij naukę
konsument lub firma, która jest potencjalnie zainteresowana danym produktem.
w marketingu internetowym leadem staje się osoba, która pozostawiła na stronie internetowej swoje dane kontaktowe
Smarter o co jest poszerzony
rozpocznij naukę
Ekscytujący i zapisany
Strategia STP rozwiń skrót
rozpocznij naukę
Segmentacja, taregtowanie, pozycjonowanie

Musisz się zalogować, by móc napisać komentarz.