Pytanie |
Odpowiedź |
rozpocznij naukę
|
|
produkt, cena, miejsce, promocja
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
produkt, cena, miejsce, promocja, proces, środowisko
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Wartość, koszt, udogodnienie, komunikacja (marketingowa)
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Stanowi część biznesplanu. Jest dokumentem obejmujacym okres co najmniej jednego roku, zwierajacym szczegółowe informacje o wprowadzeniu na rynek nowych produktów
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Analiza, planowanie, implementacja, kontrola
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
tworzą czynniki pozostające pod kontrolą przedsiębiorstwa. Są to np zasoby firmy, marketing, produkty, pracownicy. Do analizy użyjemy 5M
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
to klienci, dostawcy, konkurencja. Do analizy uzyjemy 5 sił portera
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Ludzie, pieniądze, zasoby, maszyny, metody zarządcze + otoczenie
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Boston consulting group, metoda ta pozwala na ocenę możliwości rozwojowych przedsiębiorstwa i określenie jego pozycji strategicznej. Dzieki zastosowaniu tej metody przedsiębiorstwo może ustalić, które towary powinny zostać wycofane z asortymentu...
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
produkty które zaczynają przynosić zyski
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Znaki zapytania macierz bcg rozpocznij naukę
|
|
Produkty, które dopiero wchodzą na rynek, duże nakłady i koszty
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Produkty, które wycofujemy z rynku, wciaż przynoszą zysk, ale coraz mniejszy
|
|
|
!!! Wzrocowy układ asortymenu rozpocznij naukę
|
|
krowy: 40-50% gwiazdy: 30% znaki?: 10% psy: 10/20%
|
|
|
Macierz GE (general electric) rozpocznij naukę
|
|
umożliwia określenie kierunku rozwoju firmy prowadzącej zdywersyfikowaną działalność. Oznacza to, że dzięki rozkładowi produktów w macierzy potrafimy określić, w stosunku do których produktów zastosować strategie wzrostowe, do których podtrzymania,
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
to sposób formułowania celów. Cel pownnien być: skonkretyzowany, mierzalny, osiągalny, istotny, terminowy
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
proces przekształcenia planów marketingowych w konkretne działania, który gwarantuje, że działania te będą przeprowadzone w sposób umożliwiający realizacje celów
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
konsument lub firma, która jest potencjalnie zainteresowana danym produktem. w marketingu internetowym leadem staje się osoba, która pozostawiła na stronie internetowej swoje dane kontaktowe
|
|
|
Smarter o co jest poszerzony rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Strategia STP rozwiń skrót rozpocznij naukę
|
|
Segmentacja, taregtowanie, pozycjonowanie
|
|
|