Pytanie                    | 
                
                    Odpowiedź                    | 
            
        
        | 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      zachowanie szczelności, zachowanie ciągłości, lokalizowanie izolacji od strony oddziaływania na konstrukcję niepożądanego czynnika lub zagrożenia tym czynnikiem   
 | 
 | 
 | 
      rodzaje izolacji wodochronnych    rozpocznij naukę
 | 
 | 
      izolacje przeciwwilgociowe, izolacje parochronne, izolacje przeciwwodne   
 | 
 | 
 | 
      izolacje przeciwwilgociowe materiały    rozpocznij naukę
 | 
 | 
      folie płaskie, folie tłoczone, membrany, panele bentonitowe, lepiki, masa bitumiczna, emulsje asfaltowe, inne roztwory   
 | 
 | 
 | 
      izolacje parochronne materiały    rozpocznij naukę
 | 
 | 
      papa, farby i lakiery, masy asfaltowe, folia polietylenowa, metalowa   
 | 
 | 
 | 
      izolacje przeciwwodne materiały    rozpocznij naukę
 | 
 | 
      masa bitumiczna, lepik, masa asfaltowa KMB, jedna warstwa papy, membrany foliowe, elastyczne szlamy uszczelniające   
 | 
 | 
 | 
      Sposoby zabezpieczenia przed wilgocią gruntową murów budynków istniejących    rozpocznij naukę
 | 
 | 
      podcinanie ściany, wbijanie, iniekcja   
 | 
 | 
 | 
      Wzór na określenie maksymalnej powierzchni okien w budynku    rozpocznij naukę
 | 
 | 
      A 0 max = 0,15 Az + 0,03 Aw   
 | 
 | 
 | 
      rodzaje konstrukcji okien    rozpocznij naukę
 | 
 | 
      okno krosnowe, okno ościeżnicowe, okno skrzynkowe, okno półskrzynkowe, okno zespolone   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      pojedyncze o skrzydłach otwieranych do wewnątrz   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      podwójne, o rozdzielonych skrzydłach, z których zewnętrzne letnie otwierają się na zewnątrz, a wewnętrzne zimowe do wewnątrz pomieszczenia   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      podwójne o rozdzielonych skrzydłach, otwieranych do środka pomieszczenia   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      podwójne, o rozdzielonych skrzydłach otwieranych do środka pomieszczenia, uproszczone i mniej masywne niż skrzynkowe   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      pojedyncze o zespolonych podwójnych skrzydłach otwieranych do wewnątrz   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      podłoga, która nie jest w żaden sposób na stałe przymocowana do stropu, ma na celu poprawę wskaźnika zmniejszenia poziomu uderzeniowego   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      wykładzina tworząca wierzchnią warstwę podłogi i stanowiąca jej wykończenie   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      część składowa podłogi, która przejmuje obciążenia działające na posadzkę i przekazuje je na podłoże np. grunt lub strop   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      część składowa podłogi wykonana najczęściej z płyt styropianowych lub wełny mineralnej   
 | 
 | 
 | 
      elementy składowe podłogi    rozpocznij naukę
 | 
 | 
      posadzka, podkład oraz izolacja termiczna, akustyczna, przeciwwilgociowa lub paroszczelna   
 | 
 | 
 | 
      podział posadzek ze względu na materiał    rozpocznij naukę
 | 
 | 
      posadzki bezspoinowe, posadzki spoinowe, posadzki mozaikowe, posadzki z arkuszy nazywanych wykładzinami   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      wykonane z żywic, zaprawy cementowej, gipsowej, wapiennej, magnezjowej, z gliny   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      złożone z połączonych ze sobą elementów np. płytek ceramicznych lub płyt kamiennych, desek, paneli podłogowych itp   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      złożone z wielu, często wielobarwnych, drobnych elementów kamiennych lub ceramicznych   
 | 
 | 
 | 
      płytki klasa ścieralności I    rozpocznij naukę
 | 
 | 
      łazienki i sypialnie mieszkań prywatnych, pomieszczenia w których używa się miękkiego obuwia domowego   
 | 
 | 
 | 
      płytki klasa ścieralności II    rozpocznij naukę
 | 
 | 
      sypialnie i łazienki mieszkań prywatnych, tam gdzie używane jest czyste obuwie   
 | 
 | 
 | 
      płytki klasa ścieralności III    rozpocznij naukę
 | 
 | 
      do jadalni, salonów, kuchni, przejść i korytarzy poza strefamimprzy wejściach z zewnątrz, czyste obuwie   
 | 
 | 
 | 
      płytki klasa ścieralności IV    rozpocznij naukę
 | 
 | 
      mieszkania prywatne, hotele, biura, obiekty użyteczności publicznej, poza strefą wejściową   
 | 
 | 
 | 
      płytki klasa ścieralności V    rozpocznij naukę
 | 
 | 
      do pomieszczeń o bardzo dużym natężeniu ruchu pieszego, dla ruchu kolowego sugeruje się stosowanie tej samej klasy ścieralności lecz grubsze   
 | 
 | 
 | 
      klasa antypoślizgowości R9    rozpocznij naukę
 | 
 | 
      strefa wejściowa wewnętrzna, schody wewnętrzne   
 | 
 | 
 | 
      klasa antypoślizgowości R11/R10 V4 R9 kąt poślizgu 6-10    rozpocznij naukę
 | 
 | 
      strefa wejściowa zewnętrzna   
 | 
 | 
 | 
      klasa antypoślizgowości R11/R10 VR R10 kąt poślizgu 10-19    rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
      klasa antypoślizgowości R10    rozpocznij naukę
 | 
 | 
      garaże, parkingi nie wystawione na działanie warunków pogodowych, pomieszczenia sanitarne, łazienki w oddziałach szpitalnych   
 | 
 | 
 | 
      klasa antypoślizgowości R11/R10 V4    rozpocznij naukę
 | 
 | 
      garaże, parkingi wystawione na działanie warunkównpogodowych   
 | 
 | 
 | 
      rodzaje okładzin ceramicznych    rozpocznij naukę
 | 
 | 
      płytki: podłogowe, ścienne, mozaikowe, dekoracyjne, szklowione, gresowe, terakotowe, imitujące drewno i kamień, antystatyczne   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      grube i trwałe, przeznaczone do układania na podłogach, mogą mieć strukturę antypoślizgową   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      zazwyczaj cieńsze niż płytki podłogowe, przeznaczone do układania na ścianach, są lżejsze i bardziej dekoracyjne   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      składają się z małych kawałków mozaiki które można układac w różne wzory, obrazy   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      posiadają różne wzory, kolory i tekstury, mogą być używane do tworzenia unikalnych projektów na podłogach i ścianach   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      pokryte warstwą szkliwa, co nadaje im połyskujący efekt, łatwe do czyszczenia i nadają się do stosowania w pomieszczeniach o podwyższonym poziomie wilgotności   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      bardzo trwałe i odporne na zużycie, nadają się do wielu zastosowań, zarówno na podłogach jak i ścianach   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      wykonane z gliny i wypalane w wysokich temperaturach, co nadaje im charakterystyczny ciepły kolor   
 | 
 | 
 | 
      płytki imitujące drewno lub kamień    rozpocznij naukę
 | 
 | 
      odtwarzają wygląd drewna lub kamienia, ale posiadają zalety ceramicznych materiałów, takie jak łatwość utrzymania w czystości i odporność na wilgoć   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      dla obszarów gdzie istnieje potrzeba kontroli elektrostatycznej, np. w pomieszczeniach laboratoryjnych czy przemysłowych   
 | 
 | 
 | 
      sposoby ułożenia posadzek drewnianych    rozpocznij naukę
 | 
 | 
      jodełka klasyczna, jodełka węgierska, jodełka francuska, wzór koszykowy, cegiełka regularna, cegiełka nieregularna   
 | 
 | 
 | 
      rodzaje posadzek drewnianych    rozpocznij naukę
 | 
 | 
      parkiet klasyczny, parkiet lamelowy, mozaika, posadzki z desek litych, deski klejone, panele drewniane, bruk drewniany   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      wykonywany jest z pojedynczych deszczułek z litego drewna, posiadających wpusty i wypusty. Deszczułki zwane klepkami są przyklejane do podłoża według określonych wzorów   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      wykonywany jest z deszczułek bez wpustów i wypustów, produkowany jest w oddzielnych deszczułkach lub w płytkach składających się z deszczułek naklejonych na elastyczną siatkę w układzie w jodełkę lub cegiełkę   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      z niewielkich deszczułek zwanych paluszkami naklejonych na papier lub siatkę. Deszczułki mają postać listewek najczęściej z jednego gatunków drewna uzyskiwanego z odpadów np. po produkcji mebli   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      układane na drewnianych legarach, wykonywane z drewna świerkowego, modrzewiowego lub sosnowego   
 | 
 | 
 | 
      deski klejone (parkiet panelowy)    rozpocznij naukę
 | 
 | 
      3 warstwy: środkowa i spodnia z listew sosnowych lub świerkowych, wierzchnią z drewna liściastego. Posiadają pióro i wpust, układane są jako podłoga pływająca   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      3 warstwy: spodnią i środkową z drewna iglastego, wierzchnią ze szlachetnych gatunków drewna iglastego lub egzotycznego. Włokna warstwy środkowej są prostopadłe do wierzchniej, co zwiększa odporność na zmiany wilgotności i temperatury   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      układany jest z kostek twardego drewna ciętych z bali prostopadle do ich długości. Łączone są jak mozaika w płyty i naklejone na siatkę termoplastyczną   
 | 
 | 
 | 
      posadzka lastrykowa (cementowa)    rozpocznij naukę
 | 
 | 
      najczęściej stosowanym kruszywem są grysy marmurowe, ponieważ najlepiej nadają się do szlifowania. Może być wykonana jako dwu lub jednowarstwowa   
 | 
 | 
 | 
      zastosowanie posadzki lastrykowej    rozpocznij naukę
 | 
 | 
      wszędzie tam gdzie powierzchnie są narażone na częste korzystanie lub większe obciążenia, które oprócz walorów estetycznych zapewnia duża trwałość   
 | 
 | 
 | 
      posadzka dekoracyjna (bezspoinowa)    rozpocznij naukę
 | 
 | 
      wykonane bez spoin, fug i szczelin dylatacyjnych (z wyjątkiem konstrukcyjnych) to specjalnie zaprojektowane i wykonane powierzchnie podłogowe m, które mają na celu nadanie estetycznego wyglądu; żywica epoksydowa, cement, beton   
 | 
 | 
 | 
      zastosowanie posadzek dekoracyjnych    rozpocznij naukę
 | 
 | 
      zarówno w budynkach mieszkalnych jak i komercyjnych   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      do zastosowania w obiektach przemysłowych gdzie występują specyficzne warunki, takie jak intensywne obciążenia, działanie substancji chemicznycb, duży ruch maszyn, specjalne wymagania higieny; beton, żywice epoksydowe, mikrocement, guma przemysłowa   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      tynki wapienne, tynki cementowo-wapienne, tynki cementowe, cementowo gliniane, gliniane, gliniano-wapiennne, gliniano-gipsowe, tynki gipsowe, tynki gipsowo-wapienne   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      długi okres wiązania, odporne na skurcz, nie zachodzi ryzyko, że zaraz po ułożeniu popękają, zapewniają dobry mikroklimat w pomieszczeniach   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      odporne na działanie wilgoci i wód opadowych, łatwe do zacierania, nie są jednak tak paroprzepuszczalne   
 | 
 | 
 | 
      tynki cementowe, cementowo-gliniane, gliniane, gliniano-walienne, gliniano-gipsowe    rozpocznij naukę
 | 
 | 
      duża wytrzymałość, zwartość i szczelność, stosowane jako warstwa wyrównawcza pod hydroizolacje, w obszarze cokołu budybku, pomieszczeniach mokrych   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      równa i gładka powierzchnia, stwarzają korzystny mikroklimat, dzięki zdolności regulacji wilgotności powietrza, krótko schną, mała higroskopijność, niewielki opórdyfuzyjny pary wodnej, dobra izolacja cieplna, mało odporne na wilgoć, stosowane wewnątrz   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      ładniejszy wygląd i większa wytrzymałość mechaniczna niż tynki wapienne. Nadają się do stosowania wyłącznie wewnątrz   
 | 
 | 
 | 
      rodzaje tynków szlachetnych    rozpocznij naukę
 | 
 | 
      sztablatura, tynk stiukowy, sgraffito, tynki japońskie, tynki o fakturze specjalnej   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      tynk wewnętrzny z cienką warstwą zewnętrzną wykonaną z mieszaniny ciasta wapiennego i gipsu lub z samego zaczynu gipsu modelowego   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      imitujący kamień np. marmur, wykonuje się na podkładzie z zaprawy cementowo-wapiennej, spełniającej wymagania dla tynków zwykłych kat. III   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      technika polegająca na nakładaniu kolejnych kolorowych warstw tynku i na zeskrobywaniu fragmentów warstw wierzchnich. Poprzez odsłanianie warstw wcześnien nałożonycb powstaje dwu lub wielobarwny wzór   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      rodzaj wykończenia ścian będący czymś pomiędzy tynkiem a tapetą (tapety natryskowe). Są to mieszanki naturalnych składników- strzępków bawełny, jedwabiu, włókien mineralnych lub celulozowych   
 | 
 | 
 | 
      tynki o fakturze specjalnej    rozpocznij naukę
 | 
 | 
      odciskane, kraterowane, dziobane, ciągnione, boniowane, mozaikowe   
 | 
 | 
 | 
      rodzaje tynków cienkowarstwowych    rozpocznij naukę
 | 
 | 
      mineralne, polimerowe, krzemianowe (silikatowe), silikonowe   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
      tynki ofiarne przeznaczenie    rozpocznij naukę
 | 
 | 
      ochrona przed wilgocią i solami, ochrona przed czynnikami atmosferycznymi, jako tynki tymczasowe na bardzo mokrych podłożach przy dość specyficznych przyczynach zawilgocenia   
 | 
 | 
 | 
      charakterystyka tynków ofiarnych    rozpocznij naukę
 | 
 | 
      hydrofobowość, elastyczność, trwałość, odporność na warunki atmosferyczne, paroprzepuszczalność   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      ceglane, betonowe, gazobetonowe, z płyt g-k, z płyt włóknisto-cementowych, z kompozytów, szklane, metalowe, drewniane   
 | 
 | 
 | 
      czynniki wpływające na izolacyjność akustyczną płyty g-k    rozpocznij naukę
 | 
 | 
      grubość i rodzaj materiałów, rodzaj konstrukcji stelaża, rodzaj i grubość płyty, szczelność konstrukcji, dodatkowe warstwy akustyczne, otwory drzwiowe i okienne, rozmieszczenie źródła i odbiornika dźwięku   
 | 
 | 
 | 
      rodzaje konstrukcji budynków drewnianych    rozpocznij naukę
 | 
 | 
      platforma drewniana, ramowa, szkieletowa konstrukcja, na słupach drewnianych, blokowa, klejona, na kratownicach i z bali   
 | 
 | 
 | 
      parametry charakteryzujące przegrodę w zakresie odporności ogniowej    rozpocznij naukę
 | 
 | 
      warunek szczelności ogniowej E, warunek izolacyjności ogniowej I, odporność ogniowa R   
 | 
 | 
 | 
      warunek szczelności ogniowej E    rozpocznij naukę
 | 
 | 
      przegroda nie może ulec całkowitej lub częściowej destrukcji pod wpływem oddziaływań termicznycb   
 | 
 | 
 | 
      warunek izolacyjności ogniowej I    rozpocznij naukę
 | 
 | 
      powierzchnia przegrody od strony sąsiedniego pomieszczenia nie powinna osiągać zbyt wysokiej temperatury   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      zdolność elementu budynku poddanego badaniu normowemu do spełniania przez określony czas wymagań dotyczących nośności bądź funkcji wydzielających   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      biała strzałka na zielonym tle lub napis ewakuacja, otwierane na zewnątrz, łatwe do otwarcia nawet bez klucza, wzmocniona konstrukcja; hotele, biura, szkoły, budynki użyteczności publicznej, centa handlowe   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      pomieszczenia przeznaczone do jednoczesnego przebywania ponad 50 osób nie będących ich stałymi użytkownikami, a nieprzeznaczone przede wszystkim dla ludzi o ograniczonej zdolności poruszania się   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      przeznaczone przede wszystkim dla ludzi o ograniczonej zdolności poruszania się, szpitale, żłobki, przedszkola, domu dla osób starszych   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      uzytecznosci publicznej, niezakwalifikowane do ZL I i ZL II   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      zamieszkania zbiorowego niezakwalifikowane do ZL I i ZL II   
 | 
 | 
 | 
      pasywna ochrona pożarowa konstrukcji    rozpocznij naukę
 | 
 | 
      elementy bierne są wbudowane na stałe w konstrukcję: ogniochronne farby pęczniejące, okładziny z płyt, natryskowe powłoki niereaktywne   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      cegła żerańska, budynki mieszkalne do 11 kndygnacji, przeważnie poprzeczny układ ścian, podstawowe elementy blok ścienny, płyta stropowa wielootworowa; w skład systemu wchodziło ok. 200 elementów; wys. kondygnacji 252 cm   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      prefabrykaty; układ poprzeczny; system modularny; wys. kondygnacji 2,80 lub 3,30; wysokość zabudowy do 16 kondygnacji; stropy grubość 16 cm   
 | 
 | 
 | 
      wielkowymiarowe elementy prefabrykowane    rozpocznij naukę
 | 
 | 
      ściany, płyty stropowe, sprężone belki i dźwigary stropowe, słupy, elementy hal, elementy balkonowe, elementy klatki schodowej, fasady prefabrykowane, płyty dachowe   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      izolacja przeciwwilgociowa   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      z krawędziami równoległymi do ściany   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      z krawędziami przesuniętymi   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      płytki w kształcie liścia dębu   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      małe kwadratowe naklejane na siatce   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      izolacja akustyczna pionowa   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      izolacja termiczna lub akustyczna   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      izolacja przeciwwilgociowa lub paroszczelna   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      podłoże (strop lub podłoże leżące na gruncie)   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      przykładowe rozwiązanie stropu drewnianego o odporności ogniowej 60 min z termoizolacją   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      przykład mocowania płyt z wełny mineralnej do elementu stalowego   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      tynk gipsowy, przykład słupa stalowego z izolacją ogniochronną z tynku gipsowego   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      rdzeń zamurowany lub zabetonowany   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      podkład pod tynk z blachy żebrowanej   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      podstawowe elementy systemu ż   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      płyta stropowa wileootworowa   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      przekroje bloków ściennych   
 | 
 | 
 |