Kody Inspekcji

 0    36 fiszek    marcin274
ściągnij mp3 drukuj graj sprawdź się
 
Pytanie Odpowiedź
B
rozpocznij naukę
Serviceable - można montować
BE
rozpocznij naukę
Serviceable, matched to WBS element. musi być zamontowany do tego samego silnika.
BF
rozpocznij naukę
Serviceable with missing parts for ACC
BI
rozpocznij naukę
Serviceable part istalled. Część jest sprawna ale juz jest zainstalowana do innej części.
BM
rozpocznij naukę
Serviceable - jeśli zmontujemy z tymi samymi częściami co już były.
CA
rozpocznij naukę
Part removed during cycle 3
C5
rozpocznij naukę
C500 part serviceable
cleaned and inspected i.a.w. TO72-00-00-002
DA
rozpocznij naukę
Repair plan deficiency - brak planów naprawczych
DC
rozpocznij naukę
Technical clarification by PPE required - Czeka na decyzje PPE (powerplant engineering)
DF
rozpocznij naukę
Rejectrd repairable - część możliwa do naprawy ale obecnie nie możemy jej naprawić.
DH
rozpocznij naukę
Rejectrd Hold - Część będzie wysłana na poczekalnie, obecnie nie możemy jej naprawić ale w przyszłość może to bedzie możliwe.
DI
rozpocznij naukę
Hold for investigation - Część jest używana do śledztwa i może w przyszłości bedzie serviceable lub złomowana.
DK
rozpocznij naukę
Uncompleted CH-Kit - tylko dla niekompletnych zestawów.
D0
rozpocznij naukę
Revoke for Subassembly - Części przeznaczone do dalszego demontażu
DS
rozpocznij naukę
Rejected Scrap - Część jest przeznaczona na złom
DT
rozpocznij naukę
Rejected Timex - Część złomowana ze względu na przekroczone cykle. Dotyczy części LLP
DU
rozpocznij naukę
Rejected, Process on other project - Odrzucona z orginalnego projektu, może bedzie do innego.
DW
rozpocznij naukę
WRB Required - Wymaga decyzji WRB. Piszemy na tagu "WRB is required"
DX
rozpocznij naukę
WRB Repair plan required for Subassy - Czeka na decyzje WRB
DZ
rozpocznij naukę
Rejected, Hold due to industry support program - Część bedzie odesłana do oczekiwania az powstanie na nią naprawa.
F
rozpocznij naukę
Repair in House - Część będzie naprawiana w EME Aero
FI
rozpocznij naukę
Instaled Wire/Harness needs repair - przewody zainstalowane na silniku wymagają naprawy.
FM
rozpocznij naukę
Repair in House matched - Część do naprawy i zainstalowania z tymi samymi częściami z którymi była.
M
rozpocznij naukę
Missing - Część zagineła gdy silnik przyjechał
MA
rozpocznij naukę
Missing on cycle 3 - znaleziono ze brakuje na cyklu 3
O
rozpocznij naukę
OV Repair - Naprawa u zewnętrznej firmy "Outside Vendor"
OC
rozpocznij naukę
ACC O/V per Customer Req. Wysyłka na naprawe do firmy wskazanej przez klienta.
OF
rozpocznij naukę
OV Repair then Repair at EME Aero
OK
rozpocznij naukę
Part back to Customer. level 1 Ligistic Code 0
U
rozpocznij naukę
Unserviceable for Assy only. Nienadaje się do montażu.
Logistic Code - 0
rozpocznij naukę
OEM - Part inspected and serviceable after inspection per OEM Manual EME Standard. Or after repair in EME Standard
Logistic Code - 1
rozpocznij naukę
DER/EASA repaired part. Repaired with accordance with TO.
Logistic Code - 2
rozpocznij naukę
OEM/Customer. Part repaired /will be repaired per MRB, OTC, DR, IEN, EA etc.
Inspection Level - 1
rozpocznij naukę
Level 1 /MW. Generally Visual Inspection only.
Inspection Level - 2
rozpocznij naukę
Level 2 / TSO 1. Inspection performed per 72-00-XX or per piece part chapter. Not required NDT
Inspection Level - 3
rozpocznij naukę
Level 3 / TSO 2. Higest inspection level per SHG, mostly referred to piece part inspection chapter.

Musisz się zalogować, by móc napisać komentarz.