Moja lekcja

 0    22 fiszki    guest3358595
ściągnij mp3 drukuj graj sprawdź się
 
Pytanie język polski Odpowiedź język polski
babiogórski PN
rozpocznij naukę
piętra roślinne od lasów reglowych po murawy alpejskie, rumowiska skalne
białowieski park narodowy
rozpocznij naukę
zbliżony do pierwotnego las liściasty, mieszany -olsy i łęgi
biebrzański
rozpocznij naukę
obszary bagienne torfowiska, liczne gatunki ptaków
bieszczadzki
rozpocznij naukę
bukowo jodłowe lasy regla dolnego, połoniny, rysie
drawieński
rozpocznij naukę
obszar sandrowy puszczy drawskiej, jeziora polodowcowe, bory
gorczański
rozpocznij naukę
lasy reglowe, bory świerkowo-jodłowe
Kampinoski
rozpocznij naukę
(górna śnieżka) bory sosnowe na śródlądowych wydmach i pradolina h -łosie borsuki bobry
magurski
rozpocznij naukę
cietrzewie, piętra roślinne pogórza dolnego w Beskidzie niskim
Narwiański
rozpocznij naukę
obszary bagienne, torfowisko, ptactwo wodno-błotne
ojcowski
rozpocznij naukę
formy krasowe jaskinie i roślinnosć ciepłolubna
bory tucholskie
rozpocznij naukę
równiny sandrowe pokryte borami, jeziora polodowcowe
góry stołowe
rozpocznij naukę
piaskowce ostańsce skalne labirynty szklane
ujście Warty
rozpocznij naukę
rozlewiska łąki obszary bagienne ptactwo wodno błotne
pieniński
rozpocznij naukę
przełom Dunajca, skały wapienne
poleski
rozpocznij naukę
jeziora krasowe, obszary bagienne torfowiska, roślinne relikty plejstoceńskie
roztoczański
rozpocznij naukę
wąwozy lessowe, bory, buczyny
słowiński
rozpocznij naukę
ruchome wydmy, jeziora przybrzeżne bory sosnowe
świętokrzyski
rozpocznij naukę
gołoborza, bory jodłowe
tatrzański
rozpocznij naukę
świstaki kozica, rzeźba wysokogórska, formy krasowe, piętra roślinne
Wielkopolski PN
rozpocznij naukę
krajobraz młodoglacjalny, leży, ozy, wysoczyzny, czoło moreny czołowej, głazy narzutowe, bory sosnowe
Wigierski PN
rozpocznij naukę
obszary bagienne, jeziora rynnowe i otaczające je formy młodoglacjalne
woliński
rozpocznij naukę
delta wsteczną świny, wybrzeże klifowe, wzgórza morenowe

Musisz się zalogować, by móc napisać komentarz.