Pytanie |
Odpowiedź |
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Perspektywy/dla Planu Odbudowy rozpocznij naukę
|
|
Prospects of/for Reconstruction Plan
|
|
|
Wsparcie zmian programowych rozpocznij naukę
|
|
Support for Curriculum Changes
|
|
|
Zapotrzebowanie na luksusowe samochody rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Rating of School Facilities
|
|
|
Rekonstrukcja/restrukturyzacja w Solar Power Ltd rozpocznij naukę
|
|
Reinvention/Restructuring at Solar Power Ltd
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Wyniki, Analiza..., Dane o..., Dowody, Dane wejściowe, Dane wejściowe rozpocznij naukę
|
|
Findings, Analysis of..., Data on..., Evidence, Input, Input Data
|
|
|
Dane dotyczące frekwencji, analizy przychodów za 2018 rok itp. rozpocznij naukę
|
|
Data on Attendance, Analysis of Revenue for 2018 etc.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
w rezultacie / w konsekwencji rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
... under the condition that...
|
|
|
Celem / CELEM / zadaniami / celem / zakresem / intencją tego raportu jest rozpocznij naukę
|
|
The purpose / AIM / objectives / goal / target / scope / intention of this report is to
|
|
|
przedstawić/zarysować/ocenić/zbadać/ocenić/omówić/przeprowadzić ankietę/ustalić/zmierzyć/skontrolować rozpocznij naukę
|
|
present/outline/assess/examine/evaluate/discuss/survey/determine/ measure/ inspect
|
|
|
wykonanie..., celowość..., przydatność..., wiarygodność..., wykonalność..., trwałość..., zastosowanie... rozpocznij naukę
|
|
the performance of ..., advisability of ..., sutability of ..., the plausability of ..., the feasibility of ..., tenability of ..., the application of...
|
|
|
perspektywy..., prawdopodobieństwo..., prawdopodobieństwo..., ważność..., tendencja... rozpocznij naukę
|
|
the prospects of ..., the likelihood of ..., the probabilty od ..., the validity of ..., the tendency of...
|
|
|
kierunek..., trend..., potencjał..., potencjalność..., szansa na..., osiągalność..., kierunek..., okoliczności..., przypadek... rozpocznij naukę
|
|
the direction of ..., the trend of ..., the potential of ..., the potentiality of ..., the opportunity to ..., the achievability of ..., the direction of ..., the circumstances of ..., the instance of...
|
|
|
wydarzenie..., dalsze działanie..., niebezpieczeństwa..., niebezpieczeństwa..., wady..., nieprawdopodobność..., niewykonalność..., nieprawdopodobność..., nieprawdopodobność... rozpocznij naukę
|
|
the incident of ..., the action foward ..., the dangers of ..., the hazards of ..., the drawbacks of ..., the implausibility of..., the unfeasebility of..., the unlikelihood of..., the improbability of...
|
|
|
Celem/CELEM/celem/celem/zakresem/intencją/tego raportu jest ocena/ewaluacja/badanie/zarys/prezentacja... rozpocznij naukę
|
|
The purpose / AIM / objective /goal / target / scope/ intention/ of this report is an assessment/ evaluation/ examination/ outlining/ presentation...
|
|
|
Niniejszy raport przedstawia/ przedstawia/ ocenia/ bada/ ocenia/ omawia/ przedstawia/ analizuje/ przegląda/ przegląda/ ankiety/ ustala/ sprawdza/ ocenia/ weryfikuje rozpocznij naukę
|
|
This report presents/ outlines/ assesses/ examines/ evaluates/ discusses/ presents/ analyses/ overviews/ reviews/ surveys/ determines/ inspects/ appraises/ verifies
|
|
|
zalety i wady.../ przydatność.../ dostępność.../ wiarygodność.../ strategia.../ taktyka... rozpocznij naukę
|
|
the advantages and disadvantages of .../ the sutability of.../ tha availability of.../ the plausability of.../ the strategy of.../ the tactics of...
|
|
|
plany.../podejścia do.../sposoby, w jakie.../opcje.../struktura.../sugestie.../twierdzenia.../ propozycje.../argumenty za... rozpocznij naukę
|
|
the plans of.../ the approaches to.../ the ways in which.../ the options for.../ the structure of.../ the suggestions of.../ the claims of.../ the proposals of.../ the arguments for...
|
|
|
Raport ten zawiera/analizę/ocenę/ewaluację/dyskusję/prezentację/badanie/konspekt/szkic/przegląd/kontrolę/rozważenie/ekspozycja/argumentację /(za)... rozpocznij naukę
|
|
This report contains a/an analysis/ assessment/ evaluation/ discussion/ presentation/ examination/ outline / draft / overview/ scrutiny/ consideration/ exposition/ argumentation of /(for)...
|
|
|
Ten raport zawiera (istotne/żądane) szczegóły/informacje/analizę dotyczące... o które prosiłeś/żądałeś rozpocznij naukę
|
|
This report contains the (relevant/ requested) details/ Information/ Analysis concerning... which you asked for / requested
|
|
|
Zgodnie z życzeniem niniejszy raport jest raportem nagradzającym / dotyczącym tematu / sprawy / zagadnienia... rozpocznij naukę
|
|
As requested, this report is a report rewarding / concerning the subject/ matter/ issue of...
|
|
|
Niniejszy raport jest przesyłany do.../ na poparcie... rozpocznij naukę
|
|
This report is submitted to.../ in support of...
|
|
|
Dane/Informacje/statystyki/liczby zawarte/przedstawione/zbadane/przeanalizowane/ocenione/przeglądnięte w tym raporcie zostały zebrane/zebrane/uzyskane/pozyskane przez/dostępne poprzez/za pomocą kwestionariusza/ankiety/wywiadów obwoźnych itp... rozpocznij naukę
|
|
The data/ Information/statistics/ figures included/ presented/ examined/ scrutinized/ appraised/ reviewed in this report was gathered/ collected/ obtained/ acquired by/ accessed through/ by means of a questionnaire/ survey/ door-to-door inerviews etc.
|
|
|
Dane zawarte / zaprezentowane / zbadane / w tym raporcie zostały zebrane / zebrane / uzyskane / uzyskane z losowej próby 200 uczniów rozpocznij naukę
|
|
The data included / presented/ examined/ in this report was gathered/ collected/ obtained/ acquired from a random sample of 200 students
|
|
|
Zalety czegoś, Wady czegoś, Sugerowane rozwiązanie, Rozwiązania alternatywne itp. rozpocznij naukę
|
|
Advantages of something, Disadvantages of something, Suggested solution, Alternative solutions etc.
|
|
|
Lokalizacja i dostęp, wyposażenie, koszt i zwrot z inwestycji itp. rozpocznij naukę
|
|
Location and Access, Facilities, Cost and return on investment etc.
|
|
|
Świadomość konsumentów, wizerunek produktu, opakowanie, jakość, cena itp rozpocznij naukę
|
|
Consumer awareness, Image of the product, Packaging, Quality, Price etc
|
|
|
Dwadzieścia procent ankietowanych/ Procent istotności.../sekcji/segmentu/części... Ponad dwie trzecie.../Duży (mały) odsetek.../Wszystkich pytanych/przepytywanych/ankietowanych.../ Ponad połowa.../Zdecydowanie najwięcej.../Dziesięć procent respondentów rozpocznij naukę
|
|
Tweety percent of those surveyed/ A significance percentage of .../ section/ segment/ part... Over two thirds.../ A large (small) proportion.../ Of all asked/ questioned/ surveyed.../Over a half.../By far, the largest.../Ten percent of respondents
|
|
|
W sumie.../Głównie.../ Ogólnie.../ Mówiąc ogólnie.../ Większość konsumentów woli.../ Powszechnie uważa się, że.../ Niewiele osób to aprobuje.../ Ten fakt sugeruje/sugeruje/wskazuje, że... rozpocznij naukę
|
|
On the whole.../ Mainly.../ In general terms.../ Generalny speaking.../ Most consumers prefer.../ It is generally felt that.../ Few people approve of .../ This fact suggests/ implies/ indicates that...
|
|
|
Wnioski/Zalecenia/Sugestie rozpocznij naukę
|
|
Conclusions/Recommendations/ Suggestions
|
|
|
Podsumowując/Podsumowując/Wnioskami badanie jasno pokazuje... rozpocznij naukę
|
|
To conclude/ To sum up/ In conclusions the survey clearly shows...
|
|
|
Na podstawie tych ustaleń/punktów omówionych powyżej wydaje się, że.../jest oczywiste, że... rozpocznij naukę
|
|
On the basis of these findings/ points discussed above, it would seem that.../ it is apparent that...
|
|
|
Wyniki tego badania sugerują/wskazują/demonstrują/ujawniają itp. rozpocznij naukę
|
|
The results of this survey suggest/ indicate/ demonstrate/ reveal etc.
|
|
|
W sumie uczciwie byłoby stwierdzić, że... rozpocznij naukę
|
|
On the whole it would be fair to conclude that...
|
|
|
Oczywistym jest więc, że... rozpocznij naukę
|
|
It is, therefore, evident that...
|
|
|
Mamy nadzieję, że Analiza/opcje przedstawione w tym raporcie będą mogły zostać... (np. łatwo wdrożone) rozpocznij naukę
|
|
It is hoped that the Analysis/ options presented in this raport can be... (e.g. readily implemented)
|
|
|
Jedynym/oczywistym/ wnioskiem, jaki można wyciągnąć z tego faktu jest to, że... rozpocznij naukę
|
|
The only/ obvious/ conclusion to be drawn from these fact is that...
|
|
|
Na podstawie powyższych punktów... rozpocznij naukę
|
|
On the basis of the points mentioned above...
|
|
|
Dlatego byłoby/nie byłoby wskazane... rozpocznij naukę
|
|
Thus, it would/ would not be advisable to...
|
|
|
Jest (dlatego) odczuwane/wierzone/oczywiste/oczywiste/... najlepiej/idealnie byłoby... rozpocznij naukę
|
|
It is (therefore) felt/ believed/ apparent/ obvious/ ... it would be best/ ideal to...
|
|
|
Byłoby (nie) zalecane/wskazane/niewskazane/korzystne/niekorzystne/praktyczne/niepraktyczne/preferowane/odpowiednie/nieodpowiednie/skuteczne/nieskuteczne/korzystne/mądre/dochodowe/nieopłacalne/itp. rozpocznij naukę
|
|
It would (not) be recommendable/ advisable/ inadvisable/ advantegous/ disadvantageous/ practical/ impractical/ preferable/ suitable/ unsuitable/ effective/ ineffective / beneficial/ wise/ profitable/ unprofitable/ etc to...
|
|
|
Ja/My (zdecydowanie) polecamy/sugerujemy (że)... rozpocznij naukę
|
|
I/We (strongly) recommend/ suggest (that)...
|
|
|
Moje/Nasze zalecenia są takie, że... rozpocznij naukę
|
|
My/ Our recommendations is that...
|
|
|
Ja/My zalecamy najlepszy sposób działania rozpocznij naukę
|
|
I/ We recommend that the best course of action would be...
|
|
|