Pytanie |
Odpowiedź |
rozpocznij naukę
|
|
to bezpośredni zwrot do odbiorcy, ma wzbudzić jego uwagę
|
|
|
my - zaimek osobowy lub czasowniki w 1. osobie l. mnogiej rozpocznij naukę
|
|
służy budowaniu wspólnoty i inkluzywności
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
pytanie zadane w celu skłonienia odbiorcy do przemyśleń na określony temat
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
przenośne znaczenie, któa zainteresuje odbiorcę
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
ukazanie komuś cech przez wskazanie na podobieństwo do czegoś
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
określenie obiektu lub osoby, co ma wzbudzić pozytywne/negatywne skojarzenia u odbiorcy
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
zwrócenie uwagi przez jaskrawe zarysowanie czegoś
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
wyolbrzymienie danej cechy, co pozwala na wzmocnienie różnicy lub ukazanie skali zjawiska
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
powielenie treści w celu lepszego ich utrwalenia
|
|
|
ja - zaimek osobowy lub czasowniki w 1. osobie l. pojedynczej rozpocznij naukę
|
|
indywidualizacja, służy nakierowaniu na doświadczenie własne
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
służy do stworzenia atmosfery bliskości i bezpieczeństwa
|
|
|
oni - zaimek osobowy lub czasowniki w 3. osobie l. mnogiej rozpocznij naukę
|
|
zaimek, który służy budowaniu dystansu, obcości
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
służy do stworzenia atmosfery niewinności i szczerości
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
argument polegający na opisywaniu faktów / posługiwaniu się danymi
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
argument mający postać wnioskowania dedukcyjnego lub indukcyjnego
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
argument odwołujący się do uczuć odbiorcy
|
|
|