Pytanie |
Odpowiedź |
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
awaria, porażka, niepowodzenie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zapewnienie jakości, kontrola jakości rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
przyczyn źródłowych, główna przyczyna, pierwotna przyczyna, podstawowa przyczyna rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
oprogramowanie testowe, oprogramowanie testujące rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Essential Skills, Basic skills
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Odróżnić testowanie od debugowania rozpocznij naukę
|
|
Differentiate testing from debugging
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Przypomnijmy sobie związek między... rozpocznij naukę
|
|
Recall the relation between...
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Summarize the different...
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Explain the impact of context
|
|
|
utrzymanie, zachowanie, konserwacja rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
identyfikowalniść, śledzenie, identyfikacja, wykrywanie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Wymagane ogólne umiejętności rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
odróżnić, rozróżnić, rozpoznać rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|