Pytanie |
Odpowiedź |
rozpocznij naukę
|
|
brak uniwersalnych wartości moralnych
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Berpson, swiatem kieruje elan vital, za pomoca intuicjii poznajemy swiat
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
poczucie zbliżającego się końca świata
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
wolna sztuka, artysta kapłan
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
każdy ma własne poczucie moralności
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
koniec wieku (katastrofizm)
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Piekna epoka, rozwój cywilizacji, techbologii, pokój
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
luźne stowarzyszenie artystów
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Kobieta w centrum, natura, Wyspiański
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
żywe barwy, mocne kontury, wyrażanie emocji
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
zacieranie konturów, rozmyte, stonowane barwy
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
posługiwanie się symbolami
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
naturalizm, konflikt pokoleń, praca w polu jako wartość człowieka, natura, religia, obyczaje, zaduszki
|
|
|
Rozdziobią nas kruki i wrony rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
konflikt społeczny, chłopomania, inteligencja a chłopi mity narodowe, symbolika zjaw i przedmiotow, Tetmajer
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Najwazniejsze postacie chlopi rozpocznij naukę
|
|
Jagna, Antek, Jagustynka, Boryna, Dominikowa, Hanka
|
|
|