Pytanie |
Odpowiedź |
rozpocznij naukę
|
|
równouprawnienie i sprawiedliwość społeczna, rozszerzenie praw wyborczych, walka o prawa socjalne w ramach systemu parlamentarnego, krytyka komunizmu
|
|
|
chrześcijański ruch społeczny rozpocznij naukę
|
|
krytyka socjalizmu, komunizmu i liberalizmu, poszanowanie godności człowieka, realizacja idei sprawiedliwości społecznej, solidaryzm społeczny, oprawa warunków pracy robotników, korporacjonizm - współpraca pracodawców i pracowników danych branż
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
naród najwyższą wartością i najważniejszą formą życia społecznego, solidaryzm narodowy - podkładanie interesów narodowych ponad inne cele, dążenie do utworzenia państwa narodowego, jednolitego etnicznie,
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
rozwój oświaty, kultury o charakterze narodowym i pielęgnowanie tradycji dążenie do utworzenia państwa narodowego, jednolitego etnicznie, rozwój oświaty, kultury o charakterze narodowym i pielęgnowanie tradycji
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
likwidacja władzy państwowej i własności prywatnej, zerwanie z tradycją i religią, zorganizowane dobrowolnych wspólnot, w ramach których funkcjonują wolne jednostki
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
ruch polityczny i społeczny, dążący do odtworzenia żydowskiej siedziby narodowej na terenach starożytnego Izraela
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
1876, aparat telefoniczny
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Gottlieb Daimler i Carl Benz rozpocznij naukę
|
|
1883, samochód z silnikiem benzynowym,
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
1895, Augustem I Lois Lumiére rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
1896, Guglielmo Marconi, Aleksander Popow rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
1903, Orville i Wilbur Wright rozpocznij naukę
|
|
samolot z silnikiem spalinowym
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
pierwsza taśma produkcyjna
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|