Pytanie |
Odpowiedź |
Jaki jest Twój cel?/Co chcesz osiągnąć? rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
A czemu zależy Ci na realizacji tego celu?/A czemu właśnie ten cel? rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Jaki efekt chciałbyś osiągnąć na końcu? Jak poznasz/Po czym poznasz, że osiągnąłeś cel? rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
A jak nie ten cel to jaki inny? rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Na ile Twój cel jest konkretny, mierzalny, realny, istotny, ograniczony czasowo? rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Jakie korzyści przyniesie Ci osiągnięcie tego celu?/A po co Ci to? rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Jakie korzyści z realizacja tego celu przyniesie innym? rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Co możesz stracić realizując ten cel? rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Co dzieje się w tym momencie?/Jak wygląda sytuacja teraz? rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Jak oceniasz obecną sytuację na skali I-10?/Jak oceniasz bliskość do tego celu na skali 1-10 rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Na ile jesteś pewien, że to poprawny opis sytuacji? rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Jakie działania podjąłeś do tej pory? rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Czego jeszcze nie próbowałeś? rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Jak się w związku z tym czujesz? rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Jaki to ma na Ciebie wpływ?/Jak to wpływa to na inne sfery Twojego życia? rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Co o tym powiedzieliby inni? rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Jaki ma to wpływ na inne osoby? rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Jakie przeszkody trzeba jeszcze pokonać? rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
W jakim stopniu masz kontrolę nad wynikiem swoich działań? rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Kto jeszcze ma nad tym kontrolę i w jaki zakresie? rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Co mógłbyś zrobić, aby osiągnąć cel?/Co jeszcze możesz zrobić?/Jakie kroki możesz podjąć? rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Jakie możliwości są dla Ciebie dostępne?/Jakie widzisz rozwiązania? rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Jakie kroki możesz podjąć? rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Kto mógłby Ci w tym pomóc? rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Gdzie mógłbyś pozyskać informacje? - W jaki sposób mógłbyś to zrobić? rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
W jaki sposób mógłbyś to zrobić? rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Co byś zrobił, gdybyś nie miał żadnych ograniczeń? rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Co decydujesz się zrobić?/Do jakiej opcji bardziej się skłaniasz? rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Czy to działanie pozwoli Ci zrealizować Twój cel? rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Czy da się to zrobić w obecnej sytuacji? rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Jakie przeszkody możesz napotkać?/Jakie widzisz przeszkody? rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Jak sobie z nimi poradzisz?/W jaki sposób je pokonasz? rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Jakiego wsparcia potrzebujesz i z czyjej strony?/Kto może Ci w tym pomóc? rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Na ile, w skali od I do 10 jesteś zmotywowany, aby to zrobić? rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Co sprawia, że to nie wybrałeś mniejszej liczby? rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Co możesz zrobić lub zmienić, by zbliżyć się do 10? rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Jak zwiększysz prawdopodobieństwo osiągnięcia celu? rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Czy podejmujesz wyzwanie? rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Kiedy zamierzasz to zrobić? rozpocznij naukę
|
|
|
|
|