Pytanie                    | 
                
                    Odpowiedź                    | 
            
        
        
      Źródła informacji geograficznej    rozpocznij naukę
 | 
 | 
      tekstowe, kartograficzne, graficzne, multimedialne, liczbowe, elektroniczne   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      opisy, podręczniki, czasopisma encyklopedie   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      schematy, rysunki, profile, zdięcia   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      wykresy, dane statystyczne   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      bazy danych, strony internetowe, geoportale, Gis   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      uogólniony graficzny obraz powierzchni ziemi   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      niewielki fragment ziemi np miasta   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      h1-h2 podzielić na D razy 100% D to odległość w linii prostej od h1 do h2   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
      Ilościowe metody prezentacji    rozpocznij naukę
 | 
 | 
      metoda izolni, kropkowa, kartogramu, kartodiagramu   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      Izobaty, izotermy, izobary, Izohiety, izohaliny, izoamplitudy, izomele   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      linie o jednakowej głębokości wody   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      linie o jednakowej tempreturze powietrza   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      linie o jednakowym ciśnieniu atmosferycznym   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      linie o jednakowej sumie opadów atmosferycznych   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      linie o jednakowym zasoleniu   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      linie o jednakowych amplitudach   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      linie o jednakowym nasłonecznieniu   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      natężenie określonego zjawiska (podzielone np na województwa)   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
      Jakościowe metody prezentacji    rozpocznij naukę
 | 
 | 
      metoda sygnaturowa, zasięgów powierzchniowa   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      obszar danego zjawiska albo określonych obiektów(linie i kolory ich)   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      podzielone barwami z względu na jedną cechę   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      Że względu na treść, skalę lub przeznaczenie   
 | 
 | 
 | 
      zw względu na treść-ogólnogeograficzne    rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
      Że względu na treść-tematyczne    rozpocznij naukę
 | 
 | 
      Tylko wybrane zjawiska np gleby   
 | 
 | 
 | 
      Że względu na skalę wielkoskalowe    rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
      Że względu na skalę- średnioskalowe    rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
      Że względu na skalę- małoskalowe    rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
      Że względu na przeznaczenie    rozpocznij naukę
 | 
 | 
      turystyczne, komunikacyjne, wojskowe   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      mapa z obiektami ważnymi dla turystów   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      przedstawia małe obiekty za pomocą liter lub obrazków   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      przedstawia drogi, szlaki, rzeki   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      obiekty zajmujące rozległe obszary   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 |