Pytanie |
Odpowiedź |
Społeczeństwo nie może traktować osób nieszczepionych jak obywateli drugiej kategorii rozpocznij naukę
|
|
die Gesellschaft kann ungeimpfte, nicht wie Menschen zweiter Klasse behandeln
|
|
|
zachować / uchronić przed czymś złym lub utratą czegoś rozpocznij naukę
|
|
Musimy zachować przyrodę (w takim stanie, jakim jest, dla przyszłych pokoleń). Wir müssen die Natur bewahren
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
w przenośni uniknąć odpowiedzialności rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Zasadniczy, fundamentalny rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Drażliwy, delikatny(temat) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Przeciążenie systemu opieki zdrowotnej rozpocznij naukę
|
|
Überlastung des Gesundheitssystem
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
jest irracjonalne pod wieloma względami rozpocznij naukę
|
|
ist aus vielerlei Hinsicht irrational
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
der Verlauf, die Verläufe
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Mówił wyraźnie, ale nie wyjaśnił tego zbyt obrazowo. rozpocznij naukę
|
|
Er hat deutlich gesprochen, aber nicht sehr anschaulich erklärt
|
|
|
zajęcie stanowiska na jakis temat rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
leczenie, opieka lekarska rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
przeceniać (oceniać za wysoko) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Co najmniej, każdym razie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
terminowe(punktualne) skierowanie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wspolczynnik hospitalizaxji rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|