Pytanie |
Odpowiedź |
These days the issue of [topic] is widely discussed. rozpocznij naukę
|
|
Zagadnienie [temat] jest obecnie szeroko dyskutowane.
|
|
|
Some people believe that [argument in Favour], while others claim that [argument against]. rozpocznij naukę
|
|
Niektórzy uważają, że [argument za], podczas gdy inni twierdzą, że [argument przeciw].
|
|
|
This essay will consider the advantages and disadvantages of (topic) rozpocznij naukę
|
|
W tym eseju rozważymy zalety i wady (temat)
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
One of the main advantages of [topic] is that rozpocznij naukę
|
|
Jedną z głównych zalet [temat] jest to, że
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Moreover, [another advantage]. It allows rozpocznij naukę
|
|
Ponadto [jeszcze jedna zaleta]. Pozwala
|
|
|
Another point in Favour of (topic) rozpocznij naukę
|
|
Kolejny punkt na korzyść (temat)
|
|
|
However, there are also downsides to (topic) rozpocznij naukę
|
|
Jednakże istnieją również wady (temat)
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Another negative aspect of [topic] is that rozpocznij naukę
|
|
Innym negatywnym aspektem [tematu] jest to, że
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
In summary, the issue has both positive and negative sides rozpocznij naukę
|
|
Podsumowując, problem ten ma zarówno pozytywne, jak i negatywne strony
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
ostatni, ale nie mniej ważny
|
|
|