Pytanie |
Odpowiedź |
rozpocznij naukę
|
|
badanie zachowania i procesów psychicznych
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
sposób przystosowywania się do środowiska, działanie
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
przedmiot analizy psychologicznej
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
sprawozdanie z obserwacji
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
sprawozdania z obserwacji dot. zachowania i warunkówz w których występuje lub się zmienia
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
logiczna ocena nie oparta na bezp. obserwacji
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
wewnętrzne stany/procesy (fizj. i psych.)
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
czynnik zniekształcający związek między badanymi zmiennymi
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
miara statystyczna, wyrażająca częstość lub prawdopodobieństwo danego zdarzenia
|
|
|
zmienne organizmiczne/dyspozycyjne rozpocznij naukę
|
|
wewnętrzne determinanty zachowań
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
zewnętrzne wpływy na zachowanie
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
(predyktor) warunek bodźcowy, którego wartości mogą zmieniać się niezależnie od innych zmiennych
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
(reakcja przewidywana) jej wartości są rezultatem zmian zmiennej niezależnej
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
opisywanie tego, co się dzieje
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
wyjaśnianie tego, co się dzieje
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
przewidywanie tego, co się zdarzy
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
kierowanie tym, co się dzieje
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
polepszanie jakości życia
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
kierunek psychodynamiczny
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
kierunek ewolucjonistyczny
|
|
|
przedstawiciele k. biologicznego rozpocznij naukę
|
|
George von Bekesy, David Hubel, Torsten Wiesel, Roger Sperry
|
|
|
przedstawiciele k. psychodyn. rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
przedstawiciele k. behawior. rozpocznij naukę
|
|
John B. Watson, B.F. Skinner
|
|
|
przedstawiciele k. poznaw. rozpocznij naukę
|
|
Herbert Simon, Albert Bandura
|
|
|
przedstawiciele k. human. rozpocznij naukę
|
|
Carl Rogers, Rollo May, Abraham Maslow
|
|
|
przedstawiciele k. ewolucj. rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
widzenie skotopowe, nocne
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
widzenie fotopowe dzienne
|
|
|