| Pytanie | Odpowiedź | 
        
        | rozpocznij naukę |  |  |  |  | 
|  rozpocznij naukę lashing out at other people  |  |   wyładowywanie się na innych ludziach  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |  |  |  | 
|  rozpocznij naukę get something off your chest  |  |  |  |  | 
|  rozpocznij naukę put things into the right perspective  |  |   umieść rzeczy we właściwej perspektywie  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |   uwolnić (stracić kontrolę)  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |   polowanie na padlinożercę  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |   letni/ obojetny w nastawieniu  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |   trzymać się z daleka od centrum uwagi, pozostawać na marginesie rozmowy bez aktywnego udziału  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |   rozmawiać o mało istotnych, uprzejmych tematach  |  |  | 
|  rozpocznij naukę make the acquaintance of someone  |  |  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |   zapomnieć, co chciało się powiedzieć, lub nie mieć pomysłu, jak kontynuować rozmowę  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |   rozmawiać w grzeczny, powierzchowny sposób, np. przywitać się, wymienić kilka zdań na powitanie  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |   prosić kogoś o radę lub informacje  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |   coś, co rozluźnia atmosferę i pomaga ludziom rozpocząć rozmowę  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |   osoba, którą znają obie rozmawiające strony  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |   mieszać się w tłumie, rozmawiać z różnymi osobami na dużych wydarzeniach społecznych  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |   wygląda na gotowe do kontynuowania  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |  |  |  | 
|  rozpocznij naukę marks the start of new era  |  |   oznacza początek nowej ery  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |   na drodze do poprawy” lub “idzie coraz lepiej”. Używa się go, by powiedzieć, że sytuacja, osoba lub coś się rozwija, poprawia lub staje się bardziej pozytywne  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |   zgodzić się z czymś”. Używa się go, by wyrazić, że ktoś zaczyna popierać jakiś pomysł, inicjatywę, plan lub działanie.  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |   być chętnym” lub “być gotowym” na zrobienie czegoś. Wyraża postawę, w której dana osoba jest otwarta na podjęcie działania, często dobrowolnie i bez przymusu.  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |   być w sprzeczności z.” Oznacza to bycie w niezgodzie, różnicy zdań lub konflikcie z kimś lub czymś  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |  |  |  | 
|  rozpocznij naukę come up against some resistance  |  |  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |   podążać za lub przyłączyć się do. Używa się tego wyrażenia, gdy ktoś decyduje się zaakceptować, wspierać lub podążać za czyimiś pomysłami, opiniami lub planami.  |  |  | 
|  rozpocznij naukę met with a lukewarm response  |  |   spotkał się z chłodną reakcją  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |   zbaczać z tematu” lub “mówić o czymś niezwiązanym z tematem”. Używa się tego wyrażenia, gdy ktoś zaczyna mówić o czymś, co nie ma związku z głównym tematem rozmowy.  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |   omówienie, przedyskutowanie czegoś w sposób szczery i bezpośredni, aby rozwiązać problem lub osiągnąć porozumienie.  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |   rozmawianie o pracy lub sprawach zawodowych, często w kontekście nieformalnym, gdy jest to mało interesujące dla osób spoza branży.  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |  |  |  | 
| rozpocznij naukę |  |   skonsultować się z kimś, zasięgnąć czyjejś rady lub przeprowadzić naradę w celu omówienia jakiejś sprawy.  |  |  |