level design

 0    18 fiszek    guest3498388
ściągnij mp3 drukuj graj sprawdź się
 
Pytanie język polski Odpowiedź język polski
grupy docelowe
rozpocznij naukę
apsirujacy ld, game designerzy, level artist, studenci
aspirujący ld
rozpocznij naukę
podstawt unreala, tworzenie layoutów, budowa portfolio, praca w zespole
game designerzy
rozpocznij naukę
planowanie gameplay, praca z mechanikami gry, efektywna iteracja - testowanie i iteracja, zaawansowane prototypy
level artist
rozpocznij naukę
zintegrowanie wizji z gameplqyen, optymalizacja w unreal engine 5, tworzenie blackoutów, rozszerzenie kompetencji
studenci
rozpocznij naukę
wejscie do gamedevu, budowa portfolio, praktyczne zastostosowanie wiedzy, zrozumienie rynku
komu nie
rozpocznij naukę
osobom ktore nie znają gierek tpp fps i nie znają unreala
wykładowca i info
rozpocznij naukę
Anna Oporska Szybis lvl dwsigner w bloober team - gry horror i psychologiczne, -projektuje poziomy do silent hill 2, - 8 lat doświadczenia, - sniper ghosy warrior 3, the path of calydra, - otrzymała certyfikat game development training courses
ilość zajęć
rozpocznij naukę
20
namacalny rezultat
rozpocznij naukę
Stworzenie grywalmego poziomu od zera, tpp 3osobowa stworzony z whiteboxów lub assetów dla chetnych. składa sie z obszsru wewnętrznego i zew, będzie zawierał zagadke i funkcjonalności wykorzystujące blueprinty, będą przeciwnicy, horror folklor japoński
programy
rozpocznij naukę
unreal engine, miro - koncepty, dungeon scrawl - paper desing
lvl design
rozpocznij naukę
proces tworzenia poziomów, uwzględniający gameplay, wizualizacje i interakcje z graczen
gamplay flow
rozpocznij naukę
logiczne i plynne przejście gracza przez poziom gry, dostosowanie tempa i intensywności
pacing
rozpocznij naukę
tempo rozgrywki, mkmenty napiecia i relaksu
blueprint
rozpocznij naukę
wizualny system skryptowania, pozwala tworzyć mechaniki i logike gry bez kodu
blockout
rozpocznij naukę
wstępne rozmjwsszczenie obiektów na poziomje gry w celu określenia struktury
layout
rozpocznij naukę
projekt struktury poziomów, określa główne sciwzkj i interakcje gracza
Interacja
rozpocznij naukę
wprowadzenie poprawek i ulepszen poziomu na podstasie feedbacku
assety
rozpocznij naukę
obiekty, tekstury, dźwięki i inne elementy wizualne i dzwiekowe uzywane na poziomie gry

Musisz się zalogować, by móc napisać komentarz.