Pytanie |
Odpowiedź |
rozpocznij naukę
|
|
wrażenia, spostrzeżenia, myślenie, wyobrażenia, pamięć, uwaga
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
obserwacja, rozmowa psychologiczna, test psychologiczny, eksperyment, studium przypadku
|
|
|
Zespoły wrażeniowo - spostrzeżeniowe rozpocznij naukę
|
|
ocena właściowości przedmiotów, analiza podłoża, orientacja w przestrzeni czasie i ruchu, ocena zachowań przeciwników i współpartnerów
|
|
|
myślenie w sporcie - rodzaje rozpocznij naukę
|
|
reproduktywne, dywergencyjne, operacyjne
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
wymaga szybkiej analizy i elastycznosci, oparte jest na mocnych i slabych stronacg wlasnych i przeciwnika
|
|
|
wyobrazenie ruchowe - 3 funkcje rozpocznij naukę
|
|
programujaca, trenująca, regulująca
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
stopień skupienia, podzielnosc, trwalosc, przerzutnosc
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
bierne myślenie, ogladanie tarczy zegara, stanie na jednej nodze z zamknietymi oczami, kotzystanie z sygnalow typu zlap rytm
|
|
|
pamięc ruchowa - definicja rozpocznij naukę
|
|
zapamiętywanie i odtwarzanie wyuczonych ruchów
|
|
|
techniki zapamietywania ruchow rozpocznij naukę
|
|
grupowanie elementow, tworzenie schematow, wyodrebnianie punktow kluczowych
|
|
|
pamięć ruchowa - wyobraznia rozpocznij naukę
|
|
nabywanie nowych umiejętności, rozwijanie pewnosci siebie, wspomaganie regeneracji po kontuzjach, kierowanie stresem
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
krotkoterminowe - do 1 mies, srednioterminowe do 1 roku, dlugoterminowe - kilka lat np. olimpiada
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
skonkretyzowany, mierzalny, ambitny, realny, terminowy, ekscytujacy, rozpisany
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
optymalny poziom zdolnosci intelektualnyvh sprzyja osiagnieciom sportowym, wysoka inteligencja wspomaga osiagniecia na poziomie wyczynowym
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
szczegolna koncentracja na okreslonej rzeczy, zadaniu (Strelau)
|
|
|
uwaga - podstawowy podział rozpocznij naukę
|
|
|
|
|