Dydaktyka specjalna

 0    39 fiszek    guest3263215
ściągnij mp3 drukuj graj sprawdź się
 
Pytanie język polski Odpowiedź język polski
zasada poglądowości szczególnie u kogo
rozpocznij naukę
uczniowie z niepełnosprawnością intelektualną i wzrokową
do metod asymilacji wiedzy wg Okonia nie należą
rozpocznij naukę
metody ćwiczebne
rozplanowanie zajęć, konstruowanie lekcji... wg H. Hamer to kompetencje
rozpocznij naukę
kompetencje dydaktyczne
uczniowie z SPE - cele kształcenia ogólnego i...
rozpocznij naukę
cele rewalidacyjne
zasada kształcenia specjalnego to ogół norm postępowania w procesie
rozpocznij naukę
dydaktycznym, wychowawczym i rewalidacyjnym
wg Lipkowskiego która zasada mówi o dbaniu o pozytywny, życzliwy stosunek
rozpocznij naukę
kształtowania pozytywnej atmosfery
do metod samodzielnego dochodzenia do wiedzy należą
rozpocznij naukę
gry dydaktyczne
metody oparte na aktywności poznawczej o charakterze reproduktywnym:
rozpocznij naukę
metody asymilacji wiedzy
która metoda pobudza uwagę i sferę emocjonalną uczniów
rozpocznij naukę
opowiadanie
metoda w toku zajęć praktycznych; podkreśla cechy istotne zjawisk i przedmiotów
rozpocznij naukę
opis
które metody rozbudzają aktywność intelektualną, mobilizuje, rozwija krytycyzm
rozpocznij naukę
metody problemowe
sytuacja problemowa powinna być
rozpocznij naukę
autentyczna i niedookreślona
sytaucje problemowe przedstawione w sposób poglądowy i mieć wymiar praktyczny u uczniów:
rozpocznij naukę
uczniowie z niepełnosprawnością intelektualną
do gier typu rozrywek umysłowych należą
rozpocznij naukę
zagadki, labirynty, domina
która metoda umożliwi uczniowi bycie "twórcą"
rozpocznij naukę
metoda ekspresyjna
czy dobierając do grupy może być kryterium koleżeńskie
rozpocznij naukę
tak
który tok lekcji sprzyja kształtowaniu sądów wartościujących
rozpocznij naukę
tok eksponujący
wynikiem którego toku są osiągnięte przez uczniów wiadomości
rozpocznij naukę
tok podający
kształcenie uczniów z niepełnospraw. do końca roku w którym kończy 21 lat w przypadku szkoły podstawowej
rozpocznij naukę
nie
edukacja uczniów z n. opiera się na IPET, który opracowuje tylko pedagog specjalny
rozpocznij naukę
nie
orzeczenia z poradni psych-ped wydawane są przez
rozpocznij naukę
zespół orzekający
orzecze o potrzebie kształcenia specjalnego m. in dla:
rozpocznij naukę
uczniów z niepełnosprawnością sprzężoną
Dla kogo w ramach pomocy psych-ped w szkole zindywidualizowana ścieżką kształcenia
rozpocznij naukę
dla uczniów z trudnościami... którzy mogą uczęszczać do przedszkola, szkoły
Uczniowie z wadą słuchu - trudności w trwałym zapamiętywaniu treści. Co pomoże?
rozpocznij naukę
systematyczne powtarzanie, utrwalanie istotnych treści
system edukacji w PL u uczniów z n. umożliwia tylko dostosowanie treści, metod i organizacji do psychofizycznych możliwości uczniów
rozpocznij naukę
nie
który rodzaj gier dydaktycznych w części wstępnej i podsumowującej
rozpocznij naukę
gry rozrywek umysłowych
umiejętności menadżerskie nauczyciela, inspirowanie, motywowanie wg Hamera to kompetencje:
rozpocznij naukę
psychologiczne
które metody nauczania oparta na zaznajamianiu z informacją prawną i uporządkowaną
rozpocznij naukę
metody asymilacji wiedzy
które z grup metod dydaktycznych nie jest metodą aktywizującą
rozpocznij naukę
metody asymilacji wiedzy
do metody asymilacji wiedzy należy
rozpocznij naukę
dyskusja
które z metod nauczania nie zostały uwzględnione w klasyfikacji Okonia
rozpocznij naukę
nauczanie programowe
która z metod pracy z uczniem n. sprzyja usprawnieniu techniki czytania, tempa czytania...
rozpocznij naukę
praca z książką
edukacja uczniów n. opiera się na IPET. czy to powinno być poprzedzone WOPFU?
rozpocznij naukę
tak
kształcenie specjalne to
rozpocznij naukę
elastyczny system ułatwień dla uczniów z różnego rodzaju i stopnia trudnościami w nauce
interdyscyplinarna integracja wiedzy realizowana jest
rozpocznij naukę
w tym samym czasie
w którym toku lekcji u uczniów n. najbardziej ćwiczona jest pamięć
rozpocznij naukę
tok podający
w którym toku uwzględniony jest etap pielęgnacyjny na ukazaniu uczniom zasad
rozpocznij naukę
tok praktyczny (operacyjny)
istotę metod aktywizujących stanowi
rozpocznij naukę
aktywność ucznia
która z metod pracy ma wartości rehabilitacyjne
rozpocznij naukę
metoda ośrodków pracy

Musisz się zalogować, by móc napisać komentarz.