strategia i planowanie cz 2

 0    20 fiszek    krystynakrisptaszynska
ściągnij mp3 drukuj graj sprawdź się
 
Pytanie Odpowiedź
Content marketing
rozpocznij naukę
Marketing przez tworzenie i udostępnianie treści
conversion
rozpocznij naukę
kiedy osoba zrobi to co reklamodawca chciał żeby zrobiła w celu kampanii
cookie
rozpocznij naukę
ciasteczko jak na stronach - zbiera informacje indywidualnego użytkownika
CPCV
rozpocznij naukę
cost per completed view - rozliczenie w przypadku kiedy reklama była obejrzana do końca
CPE
rozpocznij naukę
cost per engagement - rozliczenie kiedy klient wejdzie w interakcję z reklamą
CPA
rozpocznij naukę
cost per action - rozliczenie kiedy klient zrobi to co chce reklamodawca
CPC
rozpocznij naukę
cost per click - rozliczenie za kliknięcie
CPL
rozpocznij naukę
cost per lead - rozliczenie za leada - potencjalnego klienta
CPM
rozpocznij naukę
cost per mile - rozliczenie za 1000 wyświetleń
CPO
rozpocznij naukę
cost per order - rozliczenie za złożone zamówienia
CPS
rozpocznij naukę
cost per sale - rozliczenie za sprzedaże zdobyte z reklamy
Customer lifecycle
rozpocznij naukę
etapy przez które przechodzi klient w kontakcie z marką
customer engagement
rozpocznij naukę
zaangażowanie klienta - Zachowania klienta w odniesieniu do marki lub firmy, które wychodzą poza transakcje. Obejmują word of mouth, blogowanie, zamieszczanie ocen itd
data management platform
rozpocznij naukę
DMP - zbiera, organizuje i aktywuje dane odbiorców pierwszej, drugiej i trzeciej strony z różnych źródeł online, offline i mobilnych
demand side platform
rozpocznij naukę
platforma kupna przestrzeni do wyświetlania reklam po stronie reklamodawców
display
rozpocznij naukę
Reklamy displayowe to reklamy wyświetlane online, które zawierają elementy tekstowe i wizualne oraz komunikat stanowiący wezwanie do działania z linkiem do strony docelowej
dwell rate
rozpocznij naukę
współczynnik użytkowników którzy najeżdżają na reklamę
e-commerce
rozpocznij naukę
proces sprzedawania przez sieć
effective CPM
rozpocznij naukę
wartość referencyjna, która pozwala porównać koszty internetowej kampanii reklamowej, niezależnie od modelu rozliczeń i płatności
engagement
rozpocznij naukę
interakcja klienta z kontentem marki

Musisz się zalogować, by móc napisać komentarz.