Strategia i planowanie cz 3

 0    25 fiszek    krystynakrisptaszynska
ściągnij mp3 drukuj graj sprawdź się
 
Pytanie Odpowiedź
flat fee
rozpocznij naukę
stała opłata za wyświetlenie reklamy
gross rating point
rozpocznij naukę
Wskaźnik GRP wyznacza momenty, gdy reklama dociera do wybranego odbiorcy
inbound marketing
rozpocznij naukę
strategia promocji, która polega na tym, aby maksymalnie zainteresować klienta treścią tak, aby to on wykonał pierwszy krok w kierunku nawiązania kontaktu firmą
KPI
rozpocznij naukę
Key Performance Indicator - miara skuteczności marketingu mówiąca w którą stronę ma się on rozwijać
lead generation
rozpocznij naukę
zdobywanie leadów, polega na pozyskiwaniu danych kontaktowych potencjalnych klientów
native advertising
rozpocznij naukę
reklama, która stanowi integralną część treści medialnej - potrafi się wmieszać np. w treści strony na której jest wyświetlana
omnichannel
rozpocznij naukę
integracja wszystkich kanałów komunikacyjnych i sprzedaży dla płynnych i jednolitych doświadczeń z marką
open auction (open marketplace)
rozpocznij naukę
otwarta dla wszystkich aukcja w czasie rzeczywistym gdzie ceny ad inventory są ustalane na żywo między kandydującymi reklamodawcami
owned media
rozpocznij naukę
zbiór mediów i kanałów komunikacji, które są w pełni kontrolowane i zarządzane przez daną firmę lub markę
paid media
rozpocznij naukę
wszelkie inicjatywy reklamowe, za które przedsiębiorstwa płacą
preroll
rozpocznij naukę
reklama przed tym co chcesz obejrzeć np. filmem w telewizji
private marketplace (private auction)
rozpocznij naukę
prywatna aukcja w czasie rzeczywistym gdzie ceny ad inventory są ustalane na żywo między kandydującymi reklamodawcami
programmatic
rozpocznij naukę
zautomatyzowane kupno i sprzedaż przestrzeni reklamowej
rate card
rozpocznij naukę
lista cen bazowych produktów i pakietów oferowanych reklamodawcom przez firmy medialne
reach
rozpocznij naukę
unikalni użytkownicy którzy odwiedzili stronę przez określony przedział czasu
rich media
rozpocznij naukę
reklamy z możliwością interakcji (nie tylko animacja) w internecie
ROI (return of investment)
rozpocznij naukę
Zysk netto podzielony przez inwestycję
RON
rozpocznij naukę
run of network - rodzaj kampanii reklamowej, gdzie reklamy są wyświetlane na wielu różnych stronach internetowych, bez konkretnego wyboru konkretnych witryn
ROS
rozpocznij naukę
run of site - emisja reklamy w obrębie konkretnej witryny nie w obrębie sieci
RTB
rozpocznij naukę
real time bidding - aukcja w czasie rzeczywistym
sell side platform
rozpocznij naukę
platforma sprzedaży reklam po stronie mediów sprzedających miejsce na reklamy
SEO - Search Engine Optimization
rozpocznij naukę
optymalizacja pod kątem wyszukiwarek
third party data
rozpocznij naukę
zbiory danych gromadzone przez organizacje, które nie mają bezpośredniej interakcji z użytkownikiem
UU
rozpocznij naukę
Unique User - liczba pojedynczych użytkowników odwiedzających stronę internetową w określonym czasie
Viewability
rozpocznij naukę
wskaźnik mierzący, czy reklama była faktycznie widoczna dla użytkownika na ekranie przez określony minimalny czas

Musisz się zalogować, by móc napisać komentarz.