Pytanie |
Odpowiedź |
Wyznaczaj sobie małe, osiągalne cele i nieustannie pracuj nad kształtowaniem pozytywnych nawyków. rozpocznij naukę
|
|
Setze dir kleine, erreichbare Ziele und arbeite kontinuierlich daran, positive Gewohnheiten zu etablieren.
|
|
|
Zrozumiałe jest, że jesteś niecierpliwy – zwłaszcza jeśli chcesz poczynić szybkie postępy. rozpocznij naukę
|
|
Es ist verständlich, dass du ungeduldig bist – besonders, wenn du dir schnelle Fortschritte wünschst.
|
|
|
Zupełnie normalne jest czasami tracenie cierpliwości, zwłaszcza jeśli masz wielkie cele. rozpocznij naukę
|
|
Es ist völlig normal, manchmal ungeduldig zu werden, besonders wenn man große Ziele hat.
|
|
|
Oczywiście, masz rację! Środowisko, w którym się znajdujesz, odgrywa kluczową rolę w twoim postępie. rozpocznij naukę
|
|
Absolut, du hast recht! Die Umwelt, in der du dich befindest, spielt eine entscheidende Rolle für deinen Fortschritt.
|
|
|
Nawyk musi być atrakcyjny rozpocznij naukę
|
|
Die Gewohnheit muss attraktiv sein
|
|
|
Jeśli chcesz zwiększyć prawdopodobieństwo wystąpienia danego zachowania, musisz je uczynić atrakcyjnym. rozpocznij naukę
|
|
Wenn du die Wahrscheinlichkeit für ein bestimmtes Verhalten erhöhen möchtest, musst du es attraktiv machen
|
|
|
Oba pytania są zasadne i postaram się na nie odpowiedzieć. rozpocznij naukę
|
|
Beide Fragen sind berechtigt, und ich will versuchen, sie zu beantworten.
|
|
|
Im coś jest bardziej atrakcyjne, tym większe prawdopodobieństwo, że stanie się nawykiem rozpocznij naukę
|
|
Je attraktiver etwas ist, desto wahrscheinlicher wird es zur Gewohnheit
|
|
|
U osób uzależnionych od kokainy poziom dopaminy wzrasta, gdy widzą proszek, a nie po jego zażyciu. rozpocznij naukę
|
|
Bei Kokainsüchtigen steigt der Dopaminspiegel, wenn sie das Pulver sehen, nicht nachdem sie es genommen haben.
|
|
|
A gdy wzrasta poziom dopaminy, wzrasta także motywacja do działania. rozpocznij naukę
|
|
Und wenn das Dopamin steigt, steigt auch Ihre Motivation zu handeln.
|
|
|
Wszystko co robimy jest motywowane oczekiwaniem. rozpocznij naukę
|
|
Alles, was wir tun, wird durch Vorfreude motiviert.
|
|
|
Jeśli próbujesz kogoś czegoś nauczyć, on nigdy się tego nie nauczy rozpocznij naukę
|
|
Wenn man jemanden etwas lehren will, so lernt er es nie
|
|
|
Uczymy się poprzez działanie. rozpocznij naukę
|
|
Wir lernen durch Handeln.
|
|
|
W pamięci pozostaje tylko wiedza zastosowana. rozpocznij naukę
|
|
Nur Wissen, das angewendet wird, bleibt im Gedächtnis haften.
|
|
|
Wypróbuj te nowe metody, a zobaczysz, że działają cuda. rozpocznij naukę
|
|
Probieren Sie diese neuen Methoden aus, und Sie werden erleben, daß sie Wunder wirken.
|
|
|
Jakie błędy popełniłem tym razem? rozpocznij naukę
|
|
Welche Fehler habe ich diesmal gemacht?
|
|
|
Co zrobiłem dobrze, a co mogłem zrobić lepiej? rozpocznij naukę
|
|
Was habe ich richtig gemacht, und was hätte ich besser machen können?
|
|
|
Podstawowe zasady postępowania z ludźmi rozpocznij naukę
|
|
Grundregeln für den Umgang mit Menschen
|
|
|
Morał tej historii jest taki, że Crowley nie czuł się ani trochę winny. rozpocznij naukę
|
|
Die Moral von der Geschichte: Crowley fühlte sich nicht im geringsten schuldig.
|
|
|
W zamian jestem teraz obrażany i prześladowany”. rozpocznij naukę
|
|
Zum Dank dafür werde ich nun beschimpft und verfolgt.»
|
|
|
Krytyka jest niebezpieczna, ponieważ rani dumę innych, rozpocznij naukę
|
|
Kritik ist gefährlich, denn sie verletzt den Stolz des andern,
|
|
|
Krytyka drugiej osoby nie spowoduje często zmiany jej zachowania. Krytyka powoduje gniew u drugiej osoby rozpocznij naukę
|
|
Kritik an einer anderen Person führt häufig nicht dazu, dass diese ihr Verhalten ändert. Kritik macht den anderen wütend
|
|
|
W historii istnieją tysiące przykładów bezsensownej krytyki. rozpocznij naukę
|
|
Man findet in der Geschichte zu Tausenden Beispiele von sinnloser Kritik.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
aby uczynić jego nawyk treningowy bardziej atrakcyjnym rozpocznij naukę
|
|
seine Trainingsgewohnheit attraktiver zu gestalten
|
|
|
Możliwość wystąpienia bardziej prawdopodobnego zachowania może wzmocnić mniej prawdopodobne zachowanie rozpocznij naukę
|
|
Die Gelegenheit zu wahrscheinlicherem Verhalten kann weniger wahrscheinliches Verhalten verstärken
|
|
|
Po porannej kawie wspomnę o czymś, co wydarzyło się wczoraj i za co jestem wdzięczny rozpocznij naukę
|
|
Nach dem Morgenkaffee werde ich etwas erwähnen, das gestern war und für das ich dankbar bin
|
|
|
Jeśli zrobisz to, co musisz zrobić, możesz zrobić to, co chcesz. rozpocznij naukę
|
|
Wenn Sie tun, was Sie müssen, können Sie das tun, was Sie wollen.
|
|
|
Im coś jest bardziej atrakcyjne, tym większe prawdopodobieństwo, że stanie się nawykiem. rozpocznij naukę
|
|
Je attraktiver etwas ist, desto wahrscheinlicher wird es zur Gewohnheit.
|
|
|