Pytanie |
Odpowiedź |
coś jest planowane, przewidziane do odbycia rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wzmonić, podpierać aby zapobiec upadkowi rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
kołowrotek, zataczać się, chwiać się rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
być w stanie zamieszania, szoku rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
coś jest w stanie ruiny, zniszczenia, całkowicie rozbite rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
niepowodzenie, przeszkoda rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wykonalny, możliwy do zrealizowania rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wspierany przez (np rząd) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
represje, ostre działania na... rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zwyciężać, odnieść sukces rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zgromadzić, zatrzymać / zaokrąglić w górę rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
dezerter, uciekinier, czesto polityczny, szuka azylu rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
ograniczyć, zamknąć kogoś z ograniczeniem swobody rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
obraźliwe określenie w znieważenie (rasa, płeć, orientacja seksualna) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
gwałowna reakcja, opór na jakąś decyzję, zmianę rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
oszałamiający, powoduje, że szczęka opada rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
atakować, wybchać, użyte w kontekście emocjonalnym rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
roztrzaskac, rozbić, zniszczyć rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
ustawić coś w okreslony sposób / ustawiony np przetarg rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zatrzymać kogoś, przetrzymać rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
podwojenie zaangażowania mimo ryzyka, trudności rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
nakładanie się, przenikasnie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
szczerze, wprost, naprawdę / bez dodatków (np martini) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zakłócający, przeszkadzający rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wzmacnia, zwiększać (techniczne np mikrofon) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
podpis, linijka tekstu nad artykułem wskazująca kto jest autorem rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
działać na czyjeś zlecenie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
mieć nadzieję mimo wszystko rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wysypisko, niechlujne miejsce, pozbycie się czegoś rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
odkaszlnąć / oddać coś niechętnie (pieniądze, informace) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
eksplodować, wzburzyć się, wyolbrzymiać rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
przygotować się do czegoś (potoczne, nieformalne) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zmiana tempa, strategii, podejścia rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
końcowy etap, końcowa faza rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
intensywna, emocjonalna krytyka rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wznowienie, kontynuowanie czegoś rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zmusić, zobowiązać do (bardziej formalne niż force) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
przecenić z jakąś akcją, żądaniem rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Musimy zredukować tarcie między dwoma kawałkami materiału. rozpocznij naukę
|
|
We need to reduce the friction between the two pieces of material.
|
|
|
rozłożyć, rozplanować, przedstawić coś w jasny sposób rozpocznij naukę
|
|
|
|
|