Pytanie |
Odpowiedź |
2. Lista pytań o jej pracę. Jak minął Ci dzień w pracy? wyzwania. 2xZdanie: rozpocznij naukę
|
|
a. Czy masz jakieś wyzwania, z którymi mogę Ci pomóc? Czy masz jakieś projekty, które Cię ekscytują?
|
|
|
1. Lista pytań o jej pracę. Jak minął Ci dzień w pracy? najbardziej. 2xZdanie: rozpocznij naukę
|
|
a. Czy wydarzyło się coś ciekawego? Co najbardziej lubisz w swojej pracy?
|
|
|
7. Lista pytań o jej pracę. Unikaj pytań, które mogą być odebrane jako wścibskie lub oceniające. Zdaniex3: rozpocznij naukę
|
|
a. Ile zarabiasz?/Czy lubisz swoich współpracowników?/Czy masz szansę na awans?
|
|
|
7c. Pamiętaj o ważnych datach i astrologii. Zdanie: rozpocznij naukę
|
|
a. kiedy obchodzisz urodziny. spod jakiego znaku zodiaku jesteś
|
|
|
20. Sugerując jej,że jest w błędzie, tonem głosu i wyrazem twarzy, jaki zastosujesz wyraz twarzy. 2 opcje: rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
21. Sugerując jej,że jest w błędzie, tonem głosu i wyrazem twarzy co zrobisz na koniec rozmowy: rozpocznij naukę
|
|
a. Uśmiechnij się na koniec, bez pretensji
|
|
|
30. Skup się na jej indywidualnych sukcesach i postępach. Czego unikać: rozpocznij naukę
|
|
a. Unikaj porównań. Nie porównuj jej osiągnięć z osiągnięciami innych osób, w tym również Twoimi.
|
|
|
31. Jak ją zainspirujesz online: rozpocznij naukę
|
|
a. poznaj jej zainteresowania, przestudiuj temat, podeślij jej 1 góra dwa linki nawiązujących do jej zainteresowań
|
|
|
33. Kiedy sugerujesz jej coś a nie podajesz tego wprost. Zamiast mówić "To nie zadziała" jak się zachowasz: rozpocznij naukę
|
|
a. pokaż przykłady, które ilustrują twoje obawy
|
|
|
40. Chwal za konkretne osiągnięcia lub zachowania. Powiedz, co dokładnie Ci się podobało. Unikaj ogólnych stwierdzeń. Zdanie: rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
41. Jeśli chcesz jej powiedzieć,że ci się podobała. Delikatnie. Lubię. Zdanie: rozpocznij naukę
|
|
a."Lubię spędzać z tobą czas."
|
|
|
45. W jaki sposób można skutecznie wyrazić prośbę, aby była ona lepiej zrozumiana i chętniej spełniona. Odpowiedź i zdanie? Wyjaśnij powód prośby, mówiąc o swoich motywacjach. Zdanie: rozpocznij naukę
|
|
a."Zależy mi na tym, ponieważ..."
|
|
|
50. Jaka ma być opinia rzucająca jej wyzwanie. Odpowiedź+2xzdanie: rozpocznij naukę
|
|
a. Opinia powinna być motywująca, a nie przytłaczająca "Widzę w tobie ogromny potencjał. Wierzę,że jesteś w stanie osiągnąć sukces w tej branży."
|
|
|
51. Inspiracja. Wyrażaj wiarę w jej możliwości. Zdanie: rozpocznij naukę
|
|
a."Wiem, że potrafisz to zrobić. Jesteś niesamowicie zdolna i silna."
|
|
|
53. Sprawienie, by ktoś robił to, co chcesz, z przyjemnością. Zrozum jej motywacje. Jakie. Zdanie: rozpocznij naukę
|
|
a."Jakie małe rzeczy sprawiają Ci radość na co dzień?"
|
|
|
57. Co pokażesz kiedy uargumentujesz, jakie ona uzyska korzyści jeżeli podejmie dane działanie: rozpocznij naukę
|
|
a. Pokaż, jak Twoja propozycja przyniosła korzyści innym osobom w podobnej sytuacji.
|
|
|
60. Sprawdzaj, czy jesteś rozumiany. jasne. Zdanie: rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
61. Jeśli coś jest dla Ciebie zbyt ogólne o co poprosisz: rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
67. Jeśli jej żart nie był śmieszny? Rozumiem. Zdanie: rozpocznij naukę
|
|
a."Rozumiem, o co Ci chodzi"
|
|
|
67a. kiedy żart online wypada oznaczyć emotikonem: rozpocznij naukę
|
|
a. na początku znajomości
|
|
|
69. Gdy przejąłeś inicjatywę w rozmowie jaki wybrać temat: rozpocznij naukę
|
|
a. co nas łączy(wspólny znajomy/miejsce, w którym się poznaliśmy/coś, co oboje lubimy), zainteresowania, opowieść o czymś, co mnie zainspirowało/zaskoczyło/rozbawiło
|
|
|
73. Cisza w rozmowie. Zdanie: rozpocznij naukę
|
|
a."Przepraszam, na chwilę mnie zatkało. Daj mi chwilę, żebym zebrał myśli."
|
|
|
74. Jeśli ktoś źle zrozumie twój żart lub poczuje się urażony twoją powagą co wykonasz: rozpocznij naukę
|
|
a. przeproś i wyjaśnij swoje intencje
|
|
|
76. Jak stymulować ją intelektualnie. 4 opcje: rozpocznij naukę
|
|
a. Czytajcie razem książki, artykuły, oglądajcie filmy i seriale, a następnie dyskutujcie o nich/podróżowanie/ Zapiszcie się na kurs językowy, warsztaty, studia podyplomowe
|
|
|
78. Odpowiedzialność i decyzyjność online: rozpocznij naukę
|
|
a. wybierz grę zdalną itp i skonsultuj czy jej pasuje
|
|
|
79. Jakie gry zdalne zaproponować i skonsultuj czy jej pasują. Zaproponuj gdy nie klei się rozmowa: rozpocznij naukę
|
|
a. warcaby, srable, monopol, makao
|
|
|
84. Jeśli partnerka opowiada o czymś, o czym już wcześniej rozmawialiście. Co pokażesz: rozpocznij naukę
|
|
a. pokaż, że pamiętasz ten temat. To pokaże jej, że jej słowa są dla Ciebie ważne.
|
|
|
124. Na co zwracać uwagę: rozpocznij naukę
|
|
a. komplementuj każdą zmianę w wyglądzie(jeśli ci odpowiada, mów prawdę), czy też dbanie o wygląd np. siłownia.
|
|
|
135. co zrobić aby ludzie od razu cię polubili, co zrobić by chciały słuchać cię godzinami 11/11: rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
136. jak przekonasz ją do swojego sposobu myślenia. Jak zapewnić sobie współpracę innych 5/7: rozpocznij naukę
|
|
a. nie namawiaj jej do tego co tobie się podoba, proś ją o radę, jej pomysły, rozwiązania, ma wtedy poczucie, że współtworzy projekt
|
|
|
141. jeśli już musisz wytknąć komuś błąd: rozpocznij naukę
|
|
a. zawsze łatwiej wysłuchać rzeczy nieprzyjemnych po usłyszeniu pochwały np. komplement.
|
|
|
147. na czym polega precyzyjna, skuteczna komunikacja. Względem czego musisz się upewnić 2/2: rozpocznij naukę
|
|
a. upewnij się czy dobrze: ją zrozumiałeś/ona cię zrozumiała, zastosuj parafrazę
|
|
|
148. jak się zachować by utrzymać balans: rozpocznij naukę
|
|
a. nie daj się zaszufladkować jako klaun/ ponurak/alvaro, musisz te postawy zbalansować, zrobić z tego dobry koktajl
|
|
|
145. bądź przywódcą. Jak zmienić ludzi nie zrażając ich i nie zniechęcając? daj psu właściwe imię 3/4: rozpocznij naukę
|
|
a. wystaw jej dobrą opinię na którą mogłaby zapracować a uczyni olbrzymi wysiłek aby cię nie zawieść
|
|
|
149. jeżeli zauważysz, że ktoś przekracza jej granice, obrazi ją a ona nie zareaguje co robisz: rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
151. co zrobić zamiast proponować gotowe rozwiązanie: rozpocznij naukę
|
|
a. lepiej naprowadzać ją żeby sama je znalazła
|
|
|
158. Różnice w sposobie spędzania czasu prowadzą do rozwodu. Wyjaśnij: rozpocznij naukę
|
|
a. Różnice w preferowanych formach rozrywki (np. jeden partner lubi imprezy, drugi spokojne wieczory w domu). Odmienne hobby i zainteresowania.
|
|
|
0. Aby mieć o czym pogadać z Łodzianką: rozpocznij naukę
|
|
a. zdobądź darmowe gazety i czytuj
|
|
|
2. Jak przywitać się z partnerką żywiołowo i z entuzjazmem, pokazując jej, że jest dla ciebie ważna online?: rozpocznij naukę
|
|
a. Powiedz jej imię z entuzjazmem."Cześć [Imię]!!! Bardzo się cieszę!"
|
|
|
5. Jak przywitać się z partnerką żywiołowo i z entuzjazmem, robiąc coś spontanicznego online?: rozpocznij naukę
|
|
a. wyślij jej link do czegoś, co wiesz, że lubi np. nowej piosenki ulubionego wykonawcy, śmiesznego mema, interesującego artykułu, pięknego zdjęcia
|
|
|
7. Jeśli twoja partnerka jest w dobrym nastroju jak ją powitasz: rozpocznij naukę
|
|
a. bądź bardziej żywiołowy i zabawny
|
|
|
8. Sposób na zaproszenie kobiety na kolejne spotkanie online. Bądź szczery i uprzejmy. Co powiesz: rozpocznij naukę
|
|
a. Powiedz, dlaczego chcesz się z nią spotkać i co Ci się w niej podoba. W jakim pokoju ją znajdę
|
|
|
10. Jeśli chcesz jej powiedzieć,że ci się podobała online. Bezpośrednie. Chciałbym. Kiedy+Zdanie: rozpocznij naukę
|
|
a."Chciałbym cię lepiej poznać, bo mi się podobasz."Jeśli czujesz, że rozmowa przebiegła dobrze
|
|
|
11. Uniwersalny komplement o ogólnym wrażeniu, który zazwyczaj jest dobrze odbierany online. Miło. Kiedy+Zdanie: rozpocznij naukę
|
|
a."Miło się z tobą rozmawia."Na koniec rozmowy
|
|
|
12. Jeśli czujesz,że nie chcesz kontynuować znajomości, nigdy nie znikaj bez słowa. Zdanie: rozpocznij naukę
|
|
a."Miło było cię poznać, ale chyba nie czuję, że to jest to".
|
|
|
12a. Jeśli już z nią rozmawiasz i jej odpowiedzi są krótkie, oschłe lub negatywne, może to być sygnał, że coś ją trapi i nie ma ochoty na dłuższą pogawędkę. jak się zachować: rozpocznij naukę
|
|
a. W takiej sytuacji lepiej zapytać, czy wszystko w porządku
|
|
|
13. Kiedy nie warto podejść online? Wina po jej stronie. 2 opcje: rozpocznij naukę
|
|
a. Rozmawia z kimś intensywnie na głównym/Wygląda na zmartwioną lub zdenerwowaną na głównym
|
|
|
16. Jeśli zdobędziesz jej numer telefonu na pierwszym spotkaniu, jeśli widzisz, że kobieta jest zajęta, albo musi iść jak się zachowasz: rozpocznij naukę
|
|
a. Jeśli widzisz, że kobieta jest zajęta, albo musi iść, pożegnaj się uprzejmie i powiedz, że napiszesz do niej później.
|
|
|
18. Gdy wyślesz pierwszą wiadomość online to, kiedy napiszesz drugą: rozpocznij naukę
|
|
a. Nie wysyłaj jej kilku wiadomości pod rząd. Poczekaj na jej odpowiedź.
|
|
|
18a. jeśli napiszę do niej online i ona nie odpowie jak się zachować: rozpocznij naukę
|
|
a. Zaczekaj co najmniej kilka godzin, a nawet dzień lub dwa, zanim podejmiesz jakąkolwiek dalszą akcję
|
|
|
18b. jeśli napiszę do niej online i ona nie odpowie, co robisz po dwóch dniach: rozpocznij naukę
|
|
a. rozważ krótkie "przypomnienie" lub zapytanie, czy wszystko w porządku
|
|
|
18c. jeśli napiszę do niej online i ona nie odpowie, co robisz po tym jak się przypomnisz i nie odpowie: rozpocznij naukę
|
|
a. pożegnaj się i wyraź nadzieję na przyszłą rozmowę
|
|
|
18d. Jeśli to Ty zawsze zaczynasz rozmowy online jak sie zachować: rozpocznij naukę
|
|
a. spróbuj czasem poczekać, czy ona sama się odezwie
|
|
|
19. Jak często pisać online z nowopoznaną na początku, gdy dopiero się poznajemy: rozpocznij naukę
|
|
a. unikać zbyt częstego pisania, aby nie wyjść na osobę natrętną.
|
|
|
20. Jak często pisać online z nowopoznaną w miarę rozwoju znajomości: rozpocznij naukę
|
|
a. częstotliwość może się zwiększać
|
|
|
21. Częstotliwość kontaktu online. Indywidualne preferencje. Co obserwować: rozpocznij naukę
|
|
a. niektóre lubią częsty kontakt, inne wolą rzadsze a treściwsze rozmowy obserwuj, jak ona reaguje na twoje wiadomości i dostosuj się do jej preferencji
|
|
|
22. Jak dostosujesz się do jej rytmu kontaktu online: rozpocznij naukę
|
|
a. Jeśli ona odpisuje rzadko, nie zalewaj jej wiadomościami. Jeśli ona inicjuje kontakt, odpowiadaj w podobnym tempie.
|
|
|
25. Jaki jest związek z osobą, która Cię idealizuje i stawia na piedestale: rozpocznij naukę
|
|
a. rzadko jest szczęśliwy i satysfakcjonujący
|
|
|
26. Unikaj ogólników. Ludzie. Zdanie: rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
27."My przeciwko światu". O czym rozmawiać online, co znaleźć wspólne: rozpocznij naukę
|
|
a. Szukaj wspólnych wrogów (w przenośni): problemy, frustracje czy wyzwania np. korki, irytujących klientów, trudnych szefów, stereotypy, presję społeczną itp... Narzekaj z umiarem i humorem
|
|
|
28. Zamiast mówić "ja" i "ty": rozpocznij naukę
|
|
a. używaj "my", "nas", "nasze". To subtelny sposób na pokazanie, że jesteście po tej samej stronie.np."My też nie lubimy poniedziałków, prawda?"
|
|
|
30. Zabawne porównanie z podtekstem. magnes. Zdanie: rozpocznij naukę
|
|
a."Jesteś jak magnes, który przyciąga moją uwagę."
|
|
|
34. Drugie spotkanie najlepiej dogadać w trakcie pierwszego. Zdanie: rozpocznij naukę
|
|
a."Świetnie się z tobą rozmawia. Może chciałabyś, żebym zaproponował ci coś konkretnego na kolejny tydzień?"
|
|
|
36. Zanim zaproponujesz konkretny termin rozmowy online czego się wywiesz? Odpowiedź i zdanie: rozpocznij naukę
|
|
a. zapytaj, czy w ogóle jest wolna w danym czasie „Kiedy masz zazwyczaj wolny czas?”
|
|
|
37. Jeśli wiesz, że ma napięty grafik, a chcesz się z nią umówić jaki termin zaproponujesz? Odpowiedź i zdanie: rozpocznij naukę
|
|
a. zaproponuj kilka opcji do wyboru
|
|
|
40. Jeśli dziewczyna nie jest gotowa na nowe spotkanie, czego nie robić: rozpocznij naukę
|
|
a. Nie zasypuj jej wiadomościami i nie naciskaj na spotkanie. Skup się na swoim życiu i swoich zainteresowaniach.
|
|
|
40a. Smutna twarz, jakie znaki na klawiaturze: rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
40a. Zdumienie, przerażenie, niedowierzanie, wyraz nagłego olśnienia, jakie znaki na klawiaturze: rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
40a. Uśmiechnięta twarz, jakie znaki na klawiaturze: rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
40a. Bardziej uśmiechnięta twarz, jakie znaki na klawiaturze: rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
40a. Buziak/pocałunek, jakie znaki na klawiaturze: rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
40a. Mrugnięcie oka, jakie znaki na klawiaturze: rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
40a. Zakłopotanie/Niezdecydowanie/Lekkie zirytowanie/Sceptycyzm, jakie znaki na klawiaturze: rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
40a. Spokój i opanowanie, jakie znaki na klawiaturze: rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
40a. Złość, frustracja lub niezadowolenie, jakie znaki na klawiaturze: rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
40a. Wielki uśmiech lub śmiech, jakie znaki na klawiaturze: rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
40a. Niezadowolenie, Sceptycyzm, Znudzenie, Lekkie zażenowanie, Ironię lub sarkazm, jakie znaki na klawiaturze: rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
40a. Zachowanie tajemnicy, Brak opinii, Zaskoczenie, osłupienie, Uciszanie, jakie znaki na klawiaturze: rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
40k. Jak kopiować nick osoby na czaterii: rozpocznij naukę
|
|
a. prawym przyciskiem myszy kliknij w nick, kopiuj nick
|
|
|
40l. Co jest zabronione na ogóle: rozpocznij naukę
|
|
a. Nie udostępniaj własnych oraz cudzych danych osobowych, adresów, numerów telefonu, profilów społecznościowych bądź numerów komunikatorów
|
|
|
402. Jak zagaić na czaterii. Zdanie: rozpocznij naukę
|
|
a."Ciekawy nick, ma jakąś historię?"
|
|
|
403. Czat to nie obora, jak się zachować po zalogowaniu rozpocznij naukę
|
|
a. przywitaj się np. Cześć wszystkim
|
|
|
404. Jaka komenda słowna sygnalizuje Twój powrót na czata i wobec których czaterian stosujesz: rozpocznij naukę
|
|
a. Re, wobec dobrych znajomych, którym to pasuje
|
|
|
405. Gdy wychodzisz z czata jak sie zachować: rozpocznij naukę
|
|
a. nie zaszkodzi się pożegnać, machająca rączka jest bardziej widoczna
|
|
|
406. Stalking zakazane online. Na czym polega: rozpocznij naukę
|
|
a. jak wypytuję jej znajomych o nią
|
|
|
407.5 cech kobiety idealnej online: rozpocznij naukę
|
|
a. odpowiedzialność, rozsądek, niekonfliktowość, Stabilność emocjonalna i dojrzała postawa
|
|
|
408. Jeśli popełniłeś faux pas na randce jak sie zachowasz: rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
409. Zanim umówisz rankę twarzą w twarz jakie 3 wymagania: rozpocznij naukę
|
|
a. krótka lub dłuższa rozmowa na czacie, flirt online, a do tego wymiana zdjęć.
|
|
|
410. Jeśli obawiasz się czy dana forma kontaktu fizycznego jest akceptowana przez drugą osobę(można w 1 rozmowie online): rozpocznij naukę
|
|
a. porusz ten temat jeszcze przed spotkaniem, w trakcie rozmów na czacie
|
|
|
411. jeżeli ona na portalu randkowym wyraża obawy że nie wie kto siedzi po drugiej strony laptopa jak sie zachować: rozpocznij naukę
|
|
a. chce cie sprawdzić, zaproponuj weryfikację(telefonem czy informacje są spójne/weryfikacja na skypie/zdjęcie w konfiguracji). To okazja do zmiany kanału komuniakcaji.
|
|
|
267. Dobre pytanie na czaterii. Zdanie lecz co najpierw: rozpocznij naukę
|
|
a."co skłoniło cię do założenia profilu na czaterii". Zanim je zadasz wyspowiadaj się jak ty znalazłeś się na czaterii.
|
|
|
268. Ona na czaterii szuka przyjaźni i tylko się rozgląda. O czym to świadczy. Jest: rozpocznij naukę
|
|
a. Jest ostrożna i chce najpierw kogoś lepiej poznać
|
|
|
269. Ona na czaterii szuka przyjaźni i tylko się rozgląda. O czym to świadczy. Niedawno: rozpocznij naukę
|
|
a. Niedawno zakończyła związek i potrzebuje czasu
|
|
|
270. Ona na czaterii szuka przyjaźni i tylko się rozgląda. O czym to świadczy. Po prostu: rozpocznij naukę
|
|
a. Po prostu ceni sobie przyjaźń i chce poszerzyć grono znajomych
|
|
|
271. Jaką masz opcję na czaterii: rozpocznij naukę
|
|
a. możesz włączyć prywatność czytaj filtrowanie panien
|
|
|
278. na co nie warto tracić czasu: rozpocznij naukę
|
|
a. pisanie o własnych problemach
|
|
|
279. zachęcaj ją do mówienia o niej i jej dokonaniach. zdanie: rozpocznij naukę
|
|
a."Co sprawia Ci największą satysfakcję w tym, czym się zajmujesz?
|
|
|
281. jak zainteresować ludzi 2/2: rozpocznij naukę
|
|
a. wywiedz się czym się interesuje i o czym chętnie rozmawia
|
|
|
282. jak przekonasz ją do swojego sposobu myślenia. sekret Sokratesa 1/3: rozpocznij naukę
|
|
a. w relacji nie dąż od początku do konfrontacji. zacznij od spraw w których się zgadzacie
|
|
|
283. czateria. pierwsze zdanie. brak foto i awatara. zdanie: rozpocznij naukę
|
|
a."Cześć! Widzę, że nie masz zdjęć ani opisu, więc jestem ciekaw, co Cię tu sprowadza."
|
|
|
284. czateria. pierwsze zdanie. brak foto. jest awatar. zdanie: rozpocznij naukę
|
|
a."Cześć! Twój awatar jest intrygujący, ale chętnie dowiedziałbym się czegoś więcej o Tobie, aby nasza rozmowa była jeszcze ciekawsza."
|
|
|
285. czateria. pierwsze zdanie. fragment twarzy. zdanie: rozpocznij naukę
|
|
a."Intryguje mnie ten fragment Twojej twarzy, emanuje z niego pewna tajemniczość."
|
|
|
285. jak nie prowadzić rozmowy: rozpocznij naukę
|
|
a. nie prowadź rozmowy bezosobowo tylko poprzez: ty(ona), ja, my
|
|
|
288. na jakie tematy prowadzić rozmowę o niej online. historie: rozpocznij naukę
|
|
a. jakie są twoje historie, które ukształtowały cię na osobę, którą jesteś dzisiaj
|
|
|
289. na jakie tematy prowadzić rozmowę o niej online. co sprawia: rozpocznij naukę
|
|
a. co sprawia, że chce Ci się wstawać rano?
|
|
|
292. ile powinna trwać pierwsza rozmowa online: rozpocznij naukę
|
|
a. 30 do 60 minut, jeśli jest znudzona/zniecierpliwiona przełóż rozmowę
|
|
|
293. jakie 3 rzeczy koniecznie notować z rozmowy: rozpocznij naukę
|
|
a. czy były emocjonalne wątki a nie nudna gadka, ile ona wie o mnie, jakie mamy podobieństwa
|
|
|
294. Czy po pierwszej rozmowie online proponować randkę: rozpocznij naukę
|
|
a. można jeżeli była ciekawa rozmowa, jeśli widzisz że ona zaczyna bardziej inwestować w rozmowę
|
|
|
295. kiedy umówić następną rozmowę online: rozpocznij naukę
|
|
a. w trakcie 1 rozmowy jeżeli gadka się klei
|
|
|
296. Jeśli ma awatar z okularami. Zdanie: rozpocznij naukę
|
|
a. Wyglądają na takie, które wiele widziały. Czy za nimi kryje się równie ciekawa historia?
|
|
|
297. Jeśli ma awatar z wyrazistym kolorem włosów. Zdanie: rozpocznij naukę
|
|
a. Ten kolor włosów to petarda! Jesteś równie wybuchowa
|
|
|
298. Jeśli ma awatar z tajemniczym uśmiechem: rozpocznij naukę
|
|
a."Ten uśmiech ma w sobie coś z Mona Lisy. Tylko bardziej... cyfrowego. Co knujesz?"
|
|
|
299. Jeśli ma awatar, który wydaje się być spokojny i zamyślony: rozpocznij naukę
|
|
a."Twój awatar sprawia wrażenie osoby spokojnej i być może zamyślonej. Czy to część Twojej natury?"
|
|
|
300. Jeśli ma awatar, który wygląda na wesoły i energiczny rozpocznij naukę
|
|
a. Ten awatar od razu poprawia humor! Jesteś równie pozytywną osobą, jak on?
|
|
|
301. Fragment twarzy. zdanie żartem: rozpocznij naukę
|
|
a."Cześć! Z tego fragmentu wnioskuję, że masz co najmniej jedną brew i kawałek nosa. Imponujące! Co jeszcze skrywa ta tajemnicza całość?"
|
|
|
310. jak dasz jej znać że rozumiesz jej emocje i o czym gada: rozpocznij naukę
|
|
a. oprócz pytań używaj stwierdzeń i obserwacji
|
|
|
312. co warto robić raz na jakiś czas w trakcie rozmowy 3/3: rozpocznij naukę
|
|
a. stosuj różne wyrazy twarzy w zależności od emocji np zdziwienie, smutek, zaskoczenie
|
|
|
313. jak się zachowasz gdy pytasz jak ma na imię online: rozpocznij naukę
|
|
a. emotikon podania dłoni
|
|
|
324. Nie pokazuj, że jesteś zbyt napalony. Jakich zachowań unikać.3 opcje: rozpocznij naukę
|
|
a. Natychmiastowe zgadzanie się na wszystko/Brak własnego zdania/Mówienie o samotności i poszukiwaniu miłości.
|
|
|
325. Niedopuszczalne ignorowanie sygnałów niewerbalnych online. Jak się zachować: rozpocznij naukę
|
|
a. dostosuj pisanie do tempa i długości jej odpowiedzi/dostrzeż jej próby zmiany tematu/Jeśli flirtujesz a ona niereaguje zakończ flirt/ nie przedłużaj rozmowy jeśli musi wyjść
|
|
|
326. zanotuj temat który wywołał błysk w oku. online jak on sie objawia: rozpocznij naukę
|
|
a. Szybkie i entuzjastyczne odpowiedzi/Zadawanie dociekliwych pytań/Nawiązywanie do wcześniejszych wypowiedzi/ona żartuje i reaguje na moje żarty
|
|
|
337. Gdy zobaczysz błysk w jej oku co to oznacza: rozpocznij naukę
|
|
a. znak, że warto kontynuować dany wątek lub zadać pytania
|
|
|
338."Miałaś dzisiaj coś ekscytującego, co mogłoby mnie zainteresować?". Kiedy zadać online: rozpocznij naukę
|
|
a. Rozmowa już trochę potrwała i jest swobodna
|
|
|
343. Niejednoznaczny komplement. Twoja. zdanie: rozpocznij naukę
|
|
a."Twoja obecność sprawia, że wszystko wokół staje się ciekawsze."
|
|
|
344. Niejednoznaczny komplement. Jest w Tobie. zdanie: rozpocznij naukę
|
|
a."Jest w Tobie taka naturalna elegancja, która jest rzadkością."
|
|
|
346. Niejednoznaczny komplement. Twoje poczucie humoru. zdanie: rozpocznij naukę
|
|
a."Twoje poczucie humoru jest... wyjątkowo złośliwe. Właśnie takie lubię;-)."
|
|
|
347. Jeśli wspomni o swoim zainteresowaniu jak przekujesz to na pytanie o pracę: rozpocznij naukę
|
|
a."Wspomniałaś, że interesujesz się... Czy Twoja praca jest z tym związana?"
|
|
|
349. Co notować jeśli chodzi o daty: rozpocznij naukę
|
|
a. datę 1 spotkania online
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
a. naśladuj słownictwo(formalne/slang)/długość zdań/emotikony i interpunkcji/tempo odpowiedzi
|
|
|
353. kiedy na randkach online podać imię: rozpocznij naukę
|
|
a. po kilku wiadomościach, kiedy już nawiążesz jakąś wstępną nić porozumienia
|
|
|
354. jeżeli masz zarejestrowany nick na czaterii co możesz: rozpocznij naukę
|
|
a. dodawać znajome do grona
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
a. Zdumienie, przerażenie, niedowierzanie, wyraz nagłego olśnienia
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
a. Bardziej uśmiechnięta twarz
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
a. Zakłopotanie/Niezdecydowanie/Lekkie zirytowanie/Sceptycyzm
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
a. Złość, frustracja lub niezadowolenie
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
a. Znudzenie, Lekkie zażenowanie, Ironię lub sarkazm
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
a. Zachowanie tajemnicy, Brak opinii, Zaskoczenie, osłupienie, Uciszanie
|
|
|