Pytanie |
Odpowiedź |
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
przysadka, wzrost przemiana bialek tluszczow
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
przysadka, wzrost przemiana bialek tluszczow
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
przysadka, gruczoly po porodzie
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
przysadka, stymuluje tarczyce
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
przysadka, skurcze macicy nasieniowodow
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
tarczyca, blokuje wapn z kosci
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
tarczyca, pobudza metabolizm glukoze
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
przytarczyca, UWALNIA wapn z kosci
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
nadnercza, gospodarka wodno mineralna
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Trzustka, insulina zmniejsza glukoze
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
jajniki, BŁONA śluzową macicy
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
1 wspolny przodek, wszystkie potomki
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
1 przodek, nie wsyztskei potomki
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
różne przodki organizmy daleko spokrwnione
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
upodabnianie się organizmów niespokrwnionyxh
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
różnicowanie się blisko spokrewnionych
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
utrwala cechy pośrednie w stałych warunkach
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
utrwala cechy pośrednie w stałych warunkach
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
utrwalenie jednej skrajnej wartości w zmianach srodowiska
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
eliminacja średnich wartosci prowadzi do powstania dwóch populacji, gdy osobniki zajmują obszary o 2 osmiennych srodowiskach
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
gdy mala grupa populacji iprzemiesci się na nowy izolowany teren
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
zawężenie puli genowej w wyniku katastrofy naturalnej
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
pomiędzy poluacja 1 gatunku rozdzielonego bariera
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
zachodzi na skutek izolacji rozrodczej beż bariery
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
szeroki zakres tolerancji
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zależności nieantagonistyczne rozpocznij naukę
|
|
nikt strat korzyści conajmniej jedną czyli komensalizm mutualizm
|
|
|
zależności antagonistyczne rozpocznij naukę
|
|
straty przynajmniej jednej ze stron czyli Konkurencja pasożytnictwo roslinozernosc i drapieznictwo
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
obligatoryjny muszą żyć że sobą i fakultatywny nie musza
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
wewnątrz gatunkowa i zewnatrz
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
kontrola handlu gatunkami
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
zachowanie ekosystemów siedlisk naturalnych
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
globalny plan ratunku swiata
|
|
|