Pytanie |
Odpowiedź |
Jak się dzisiaj wszyscy macie? rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Czy wszyscy mają swój plan? rozpocznij naukę
|
|
Does everyone have the agenda?
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Czy ktoś chciałby zacząć? rozpocznij naukę
|
|
Would anyone like to start?
|
|
|
Zacznijmy od pierwszej rzeczy na liście zadań rozpocznij naukę
|
|
Let’s start with the first thing on the agenda then
|
|
|
Jeśli nie masz nic przeciwko, chciałbym przekazać głos Johnowi. rozpocznij naukę
|
|
I'd like to hand over to John to start, if you don't mind.
|
|
|
Czy możemy przejść dalej? rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Czy ktoś chciałby coś dodać? rozpocznij naukę
|
|
Would anyone like to add anything?
|
|
|
Czy są jeszcze jakieś pytania? rozpocznij naukę
|
|
Are there any questions so far?
|
|
|
Przejdźmy szybko przez punkty akcji rozpocznij naukę
|
|
Let's quickly run through the action points then
|
|
|
Podsumujmy to, na co się zgodziliśmy. rozpocznij naukę
|
|
Let's just go over what we agreed.
|
|
|
Podsumujmy pokrótce najważniejsze punkty. rozpocznij naukę
|
|
Let's just quickly recap on the key points.
|
|
|
Bardzo mi przykro, ale kończy nam się czas rozpocznij naukę
|
|
I'm really sorry but we're running out of time
|
|
|
Czy możemy poruszyć ten temat na następnym spotkaniu? rozpocznij naukę
|
|
Can we pick it up in the next meeting?
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
That's all for today then.
|
|
|
Pozwólcie mi podkreślić kilka kwestii, które się pojawiły rozpocznij naukę
|
|
Let me highlight a couple of points that came up
|
|
|
To po prostu nie moja bajka. rozpocznij naukę
|
|
It's just not my cup of tea.
|
|
|
Zajmuje to pięć minut lub mniej rozpocznij naukę
|
|
It takes five minutes and under
|
|
|