Pytanie |
Odpowiedź |
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
reakcja walcz lub uciekaj (np srress) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
maksymalną ilość danych, jaka może zostać przesłana za pomocą danego łącza w jednym momencie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
czynniki motywujące do działania rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
przystający, zgodny (zgodny z pogladami, nie fałszywy) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
bombardowany, atakowani ciągle rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
co cię uderza to jej energia rozpocznij naukę
|
|
what strikes you is her energy
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
niepokojący - wytrącający z równowagi rozpocznij naukę
|
|
disconcerting - unsettling
|
|
|
rozpraszający - stymulujący (pobudzający) rozpocznij naukę
|
|
distracting - stimulating
|
|
|
energetyzujący - poruszający, pobudzający rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wkurzający/irytujący - doprowadzający do szału rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
nieodparty - przekonujący rozpocznij naukę
|
|
irresistible - compelling
|
|
|
uspokajający - pocieszający rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
hormony - regulują organy i emocje rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
skrzywił się - grymas bólu rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
szczerzyć się (uśmiechać) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
bardzo pewnie (confidently) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
obrażony, dotknięty, źle potraktowany rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wyciągnąć kogoś, sprawić że będzie mówić swobodniej rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
naciśnij czyjś przycisk, spowodować reakcję rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
charakterystyczy, widoczny rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
być zbyt trudnym do zrozumienia rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zidentyfikować problem, dokładnie coś wskazać rozpocznij naukę
|
|
put your finger on something
|
|
|
nie moja sprawa, nie obchodzi mnie to rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
bardzo czegoś chcieć, pragnąć rozpocznij naukę
|
|
have your heart set on something
|
|
|