Pytanie |
Odpowiedź |
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
understand the customer so well that the product or service satisfies a need so perfectly the customer is desperate to buy it rozpocznij naukę
|
|
truly successful marketing
|
|
|
possibilities of feeling unsatisfied need in areas in which they are likely to enjoy a different advantage due to the particle competence rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
dividing a market into supermarket or segment according a customers recruitment or buying habits rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Product, Price, Place, Promotion
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
sprzęt elektryczny i elektroniczny rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Customer satisfaction, Cost, Convenience, Communication
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Product, Proce, Place, Promotion, People, Proccesses, physical evidance
|
|
|
The tendency to always buy a particle brand rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
The ideas and beliefs people have bought a brand rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
using an existing name on another type of product rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
how familiar people are with brand rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
The title given to a product by the company that makes it rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
that introduction of a product to the market rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
The length of time people continue to buy a product rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
The set of products made by a company rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
when products are used in films or TV rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
they use of a well-known person to advertise products rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
The best selling product or brand in the market rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
information about what consumers want or need rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
The second best selling product rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
customers of a similar age income level rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Poczta pantoflowa, reklama szeptana rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Firma nie walczącą o przewagę rynkową rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
attention, intrest, desire, action
|
|
|
an appeal to emotion in advertisement using this will attempt to work and emotional response rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
an appeal to logic or reason and advertisement using logos will give you the evidence and statistic. You need to fully understand what the product does. rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
an appeal to credibility or character and advertisement using this will try to convince you that the company is more honest and credible rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
The suggestion that using this product puts the user ahead of the times rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
are used to suggest a positive meaning without actually really making any guarantee rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
that suggestion that some almost miracles discovery makes the products traditionally effective rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
That suggestion that purchasing this product shows your love of your country rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Positive words images and ideas are used to suggest that the product being sold is also a positive rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
The suggestion that the product is a practical product of a good value for ordinary people rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
to suggestion that they use of the products makes the customer part of an elite group rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
offers you something extra rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
The suggestion that you should join the crowd or be on the winning side by using a product rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
ustawiony, o określonej pozycji rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
A product of service offering focused on serving a very specific segment of customers with unique characteristics rather than appealing to mass markets rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
The stage where a product is introduced to the market and begins gaining attention among initial users rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
The product says widespread acceptance and rapid sales growth as it enters the mainstream market rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
The product becomes a market standard adoption continues, but a slow rate as a saturation approach rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
The final stage for sale this line the product is out of date and often replaced by newer alternatives rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
The first people to buy a new product rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
advertising sales, promotion, public relations or personal selling are rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
someone who buy something else if there is a price reduction rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
A small group of people brought together to discuss a product service used in marketing to gather consumer opinions and insight rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
New item can only eat into the sales of other products in the line rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
The degree to which customer's favourite one brand over others often leading them to choose it when alternatives are available rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Customers who consistently purchased from the same brand rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Another word for customer rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Free media coverage or public attention a brand product or person often as a result of newsworthy event or promotional efforts rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
akta lub streszczenie sprawy a short document or statement out lightning key information for a marketing campaign rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
A short document or statement outlining key information goals for a marketing campaign rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
A strategic outline that details how messages will be delivered to a target rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
A pricing strategy where a company set a high initial price for a new innovate product to maximise profit for early adopters rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
penetracja rynku a pricing strategy were accompanied with a low initial price to quickly attract customers rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
A free or small portion of a product given to customers to try rozpocznij naukę
|
|
|
|
|