Pytanie |
Odpowiedź |
czy już coś się wydarzyło rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
którego /której /o którym /o której/ z którego /z której/ jaki /jaka... np. mężczyzna o którym ci opowiadałem... rozpocznij naukę
|
|
to słowo nie zmienia postaci niezależnie od liczby, osoby i rodzaju!
|
|
|
od sposobu w jaki (w który) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
no. od wieków się tak nie śmiałem rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
życie było słodkie i piękne rozpocznij naukę
|
|
la vie était douce et belle
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
je tiens
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
je séduis
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
je combats
|
|
|
usunąć, oddalić, trzymać z daleka rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
ale nie zdążyłem... czas przeszły nie dokonany imparfait rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
to nie jest kwestia czegoś rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
a raczej nie chodzi rozpocznij naukę
|
|
dlaczego nie ce? bo ce idzie TYLKO z czasownikiem być- être!!! ça z wszystkimi pozostałymi
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
je ne sais pas quoi répondre
|
|
|
gadać, paplać, rozmawiać (swobodnie) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Osoby posługujące się językiem francuskim rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
entuzjastycznie przyjmować rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
toczyć się, prowadzić (auto) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Rozglądam się wokół siebie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
bardzo mocna, nieustępliwa, silna rozpocznij naukę
|
|
dlaczego silna? bo puissantE... to e na końcu sprawia, że czytamy przedostatnie T, którego z kolei nie czytamy w przypadku rodzaju męskiego! krótko mówiąc, słyszalne t na końcu to forma żeńska
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
nie ważne, straszne, poważne nic się nie stało, to nic strasznego rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
les pièges de la perfection
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
apprendre avec le sourire
|
|
|
bez myślenia, automatycznie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|