mierniki efektów działan komunikacji

 0    5 fiszek    rysinka
ściągnij mp3 drukuj graj sprawdź się
 
Pytanie język polski Odpowiedź język polski
NPS(net prompter score)(wskaźnik lojalność klienta)
rozpocznij naukę
typ: miękki, na ile prawdopodobne że polecisz nasza firmowe znajomemu?
świadomość marki
rozpocznij naukę
typ: miękki, może być mierzona jako świadomość spontaniczna (jakie marki znasz?) lub wspomniane (czy znasz markę x)
sentyment online/buzz
rozpocznij naukę
analiza tego, jakie emocje i opinie wywołuje marka w Internecie -pozytywne, neutralne czy negatywne
customer lifetime value(CLV)
rozpocznij naukę
typ: twardy, pokazuje ile firma zarobi przeciętnie na jednym kliencie w całym okresie jego życia z marką
CPA
rozpocznij naukę
typ: twardy, wskazuje ile kosztowało pozyskanie jednego klienta

Musisz się zalogować, by móc napisać komentarz.