wzory

 0    11 fiszek    rysinka
ściągnij mp3 drukuj graj sprawdź się
 
Pytanie język polski Odpowiedź język polski
CPA
rozpocznij naukę
koszt kampanii reklamowej/liczba dokonanych akcji w serwisie internetowym
wskaźnik zapotrzebowania marki na serwis www
rozpocznij naukę
cena produkt/częstotliwości jego zakupu razy współczynik alfa
OTS/ OTH
rozpocznij naukę
liczba osób z grupy docelowej które zetknęły się określoną liczbą razy z reklamą/łączna liczba osób w grupie docelwowej razy 100%
wskaźnik ekspozycji
rozpocznij naukę
liczba obserwujących dany profil w mediach społecznościowych + liczba obserwujących onserwujących dany profil w mediach społecznościowych
wskaźnik zaangażowania
rozpocznij naukę
liczba obserwujących, którzy wykazali się aktywności w danym kanale (polubienia, udostępienia, komentarze) podzielić liczba obserwujących dany kanał razy 100%
smSov share of voice (wpływ)
rozpocznij naukę
liczba wszystkich wzmianek na temat marki /liczba wszystkich wzmianek na temat marki i marek konkurencyjnych razy 100%
siła marki w kategorii
rozpocznij naukę
liczba wzmianek na temat marki. Występujących tekstach ze wzmianami na temat kategorii produkowej/liczba wszystkich tekstów że wzmiankami na temat danej kategorii produktowej razy100%
social media ROI (oddziaływanie)
rozpocznij naukę
przychód-koszt /koszt razy 100%
nps (rekomendacje)
rozpocznij naukę
odset osób piszący pozytywnie o marce -odsetek osób piszący negatywnie o marcf
aktywni zwolennicy
rozpocznij naukę
liczba aktywnych zwolenników w ostatnich 30 dniach / łaczna liczba zwolenników
cpa
rozpocznij naukę
Cost per sale/cost per lead/cost per order

Musisz się zalogować, by móc napisać komentarz.