Pytanie |
Odpowiedź |
Hierarchia potrzeb Maslowa. 1 rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
hierarchia potrzeb maslowa. 2 rozpocznij naukę
|
|
potrzeba szacunku/uznania
|
|
|
Hierarchia potrzeb Maslowa. 3 rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Hierarchia potrzeb Maslowa. 4 rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Hierarchia potrzeb Maslowa. 5. rozpocznij naukę
|
|
potrzeby biologiczne/fizjologiczne
|
|
|
dwuczynnikowa teoria Herzberga. jeden rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
dwuczynnikowa teoria Herzberga. dwa rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
czynniki higieny (trzy przyklady) rozpocznij naukę
|
|
polityka firmy, atmosfera w racjach przelozony pracownik, wynagrodzenie na odpowiednim poziomie
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
szansa na rozwoj, uznanie, mozliwosc w podejmowaniu decyzji.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
struktura, ludzie, zadania, technologia
|
|
|
plany ze wzgledu na charakter dzielimy na: rozpocznij naukę
|
|
Strategiczne, taktyczne i operacyjne
|
|
|
Do czynników strukturotwórczych zaliczamy 1. rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Do czynników strukturotwórczych zaliczamy: rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Do czynników strukturotwórczych zaliczamy 3. rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Do czynników strukturotwórczych zaliczamy 4. rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Do czynników strukturotwórczych zaliczamy: rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Racjonalność podejmowania decyzji kierowniczych rozpatrywać można w dwóch kategoriach: rozpocznij naukę
|
|
Racjonalności formalnej i racjonalności merytorycznej
|
|
|
Cykl działania kierowniczego (cykliczne sekwencjonowanie układa się w): rozpocznij naukę
|
|
planowanie, organizowanie, motywowanie, kontrolowanie
|
|
|
Funkcje motywowania polegaja na rozpocznij naukę
|
|
mobilizowanie do działania i osiągania celów
|
|
|
Kierownicy średniego szczebla rozpocznij naukę
|
|
nadzorują kierowników niższego szczebla i podległych im pracowników
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
różnica między stanem obecnym a pożądanym
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
chodzi o postrzeganie organizacji jako uporządkowanego systemu, maszyny.
|
|
|
Wytyczne sprawnego działania – tu pewnie chodziło o: rozpocznij naukę
|
|
działania racjonalne, czyli takie, które mają wartość sprawności – czyli skuteczności i efektywności.
|
|
|
Plany ze względu na charakter rozpocznij naukę
|
|
strategiczny taktyczny i operacyjny
|
|
|